16 مهر 1397 - 18:00
مدیر عامل بانک رفاه تشریح کرد:

هم افزایی و حرکت جهادی لازمه فائق آمدن بر مشکلات

مدیر عامل بانک رفاه گفت: برای حل چالش های کنونی، همراهی، هم افزایی و در برخی از مواقع حرکت جهادی لازم است.
کد خبر : ۹۲۳۵۶
دکتر سهمانی

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، دکتر سهمانی  در دومین گردهمایی آموزشی-هم اندیشی مدیران این بانک با اعلام این مطلب افزود: جهاد اقتصادی از اهداف بانک رفاه و لازمه مدیریت بحران کنونی است و ما در بانک رفاه تلاش خواهیم کرد با همکاری های لازم و هم افزایی همواره خدمت رسان مردم شریف کشورمان باشیم.


مدیر عامل بانک رفاه با اشاره به عملکرد مطلوب بانک رفاه در فعالیت های ارزی گفت: این بانک هم راستا با سایر حوزه های اقتصادی بهترین سیاست را به منظور ثبات و آرامش بازار ارز اتخاذ می کند.


دکتر سهمانی با اشاره به نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری به نام « سال حمایت از کالای ایرانی » گفت: بانک رفاه تلاش کرده است در این کارزار اقتصادی تمامی منابع و امکانات به سمت حمایت از کالا و تولیدات ایرانی هدایت شود.


وی با متفاوت دانستن شرایط کلان اقتصادی در سال ۹۷ نسبت به سال گذشته، تاکید کرد: حمایت اعتباری از حوزه های اقتصادی ، تولید و اشتغال در سالجاری نیز با رعایت قوانین و ضوابط لازم صورت می گیرد.


مدیر عامل بانک رفاه چابک سازی ارائه خدمات را از زیر ساخت های مشتری محوری دانست و گفت: سرعت در تصمیم گیری و ارائه خدمات مناسب منجر به رضایت مشتریان خواهد شد و در بانک رفاه محور تمامی اقدامات مشتری است.


دکتر سهمانی بهره گیری از فناوری های نوین را از الزامات بانک رفاه به منظور رضایت بیش از پیش مشتریان عنوان کرد و افزود: بانکداری نوین مبتنی بر فناوری های جدید از اهداف این بانک برای ارائه جایگاه واقعی و ارزشمند مشتریان است.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر