17 مهر 1397 - 17:00
با محوریت بانک صنعت و معدن انجام می شود:

تشکیل کمیته وی‍‍ژه حمایت از صنایع صادرات محور در آذربایجان غربی

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در دیدار با محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی از تشکیل کمیته وی‍‍ژه حمایت از صنایع صادرات محور در آذربایجان غربی خبر داد.
کد خبر : ۹۲۳۹۷
بانک صنعت و معدن

به گزارش ایبِنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن در دیدار با محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی از تشکیل کمیته وی‍ژه ای با محوریت یکی از اعضای هیاًت مدیره این بانک، استانداری و مقامات مرتبط استان برای حمایت از صنایع صادرات محور در استان آذربایجان غربی خبر داد.


 وی گفت: با توجه به اینکه استان آذربایجان غربی با چند کشور مهم منطقه دارای مرز مشترک است ، از قابلیت صادراتی بسیار بالایی برخوردار است و باید این مزیت نسبی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.


مهری بیان داشت : تلاش ما بر این است که روی صنایع صادرات محور تمرکز کنیم که در همین راستا کمیته ویژه ای با محوریت یکی ار اعضای هیاًت مدیره بانک صنعت و معدن، استانداری و مقامات مرتبط استان تشکیل می شود تا ضمن رفع مشکلات صنعتگران این استان به عنوان یک بازوی اجرایی کارامد روند صادرات کالاهای تولیدی را تسهیل و تسریع بخشد.


مدیر عامل بانک صنعت و معدن در ادامه افزود : تاکنون مبلغ ۷۰ هزار میلیارد ریال به ۴۵۰ طرح صنعتی در استان آذربایجان غربی پرداخت شده که ضمن ایجاد اشتغال بر توسعه صنعتی استان تاًثیر چشمگیری داشته است.


استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از بانک صنعت و معدن گفت : خوشحال هستیم که این بانک به عنوان یکی از مهمترین و تاًثیرگذارترین بانکهای استان اقدامات مؤثری را در راستای توسعه استان انجام داده است.
وی همراهی بانک صنعت و معدن با صنعتگران و کارآفرینان را مثبت خواند و تصریح کرد: نگاه بانک صنعت و معدن به بخش تولید نگاهی کارشناسانه است و این باعث می شود تا طرح های صنعتی تامین مالی شده توسط این بانک روند رو به رشدی داشته باشد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر