17 مهر 1397 - 17:30

بازدید مدیرعامل بانک صنعت ومعدن از واحدهای صنعتی آذربایجان غربی

حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک صنعت و معدن که به استان آذربایجان غربی سفر کرده است، از شرکتهای تدبیرسازان سرآمد ، مارال صنعت جاوید، اروم آدا و محورسازان چی چست این استان بازدید کرد.
کد خبر : ۹۲۳۹۹
بانک صنعت و معدن

به گزارش ایبِنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ،شرکت تدبیرسازان سرآمد که بزرگترین طرح نیروگاهی در منطقه شمال غرب است با ۳۰۸ میلیون یورو تسهیلات بانک صنعت و معدن و با ظرفیت ۵۰۰ مگاوات به بهره برداری رسیده و برای ۶۰ نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.
شرکت مارال صنعت جاوید در زمینه تولید انواع تریلر فعالیت داشته و با ظرفیت سالانه ۱۵۰۰ دستگاه و با سرمایه ۳۰۰ میلیارد ریال آغاز به کار کرده و هم اکنون با تسهیلات ۱۲ میلیار تومانی این بانک برای بیش از ۲۵۰ نفر اشتغالزایی داشته است.
شرکت محورسازان چی چست نیزجهت تولید انواع تریلر با ظرفیت سالانه ۱۴۰۰ دستگاه و اکسل عقب تریلر با ظرفیت ۱۵ هزار عدد و قطعات زیربندی کفی با ظرفیت ۱۵ هزار عدد در سال ۹۵ به بهره برداری رسیده و با راه اندازی این شرکت ۲۰۰ نفر در این واحد مشغول به کار شده اند.
همچنین شرکت اروم آدا حدود ۴ میلیارد تومان از این بانک تسهیلات دریافت کرده و هم اکنون ۳۵۰ نفر در این واحد مشغول به کار هستند.
گفتنی است تاکنون بانک صنعت و معدن مبلغ ۷۰ هزار میلیارد ریال به ۴۵۰ طرح صنعتی در استان آذربایجان غربی تسهیلات پرداخت کرده که ضمن ایجاد اشتغال بر توسعه صنعتی استان تاًثیر چشمگیری داشته است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها