21 مهر 1397 - 14:44
پورابراهیمی مطرح کرد:

جزییاتی از نشست روسای کمیسیون‌های مجلس با وزرای دولت

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس موضوعات مطرح در جلسه غیرعلنی روسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس با وزاری دولت را مطرح کرد.
کد خبر : ۹۲۵۶۶
مجلس شورای اسلامی - کراپ‌شده

به گزارش خبرنگار ایبِنا، محمدرضا پور ابراهیمی با اشاره به جلسه روسای کمیسیون‌های مجلس با وزرای دولت گفت: درباره منابع خوراک پتروشیمی ها و صنایع فولادی که قبلا بررسی شده بود بحث خواهیم کرد؛ همچنین بحث سبدهای حمایتی اقشار ضعیف در دستور کار بررسی و طرح موضوع در این جلسه قرار دارد.


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت سوخت در کشور گفت: دومین مطلبی که در جلسه به آن اشاره خواهیم کرد، تصمیم گیری در رابطه با وضعیت سوخت کشور و وضعیت قیمت ترجیحی که از سوی دولت برای قیمت ارزان سوخت پرداخت می‌شود است که این موضوع باعث افزایش شدید قاچاق سوخت در کشور شده؛ در این زمینه نیز بررسی‌هایی توسط کمیسیون انرژی و مرکز مطالعات مجلس انجام شد که در جلسه مطرح می‌شود. 


پورابراهیمی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از موضوعات در جلسه روسای کمیسیون‌های مجلس با وزاری دولت با توجه به تغییرات نرخ ارز در کشور، پرداخت مابه التفاوت ارز توسط دولت برای کالاهای اساسی است.


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: فضای همدلی میان مجلس و قوه قضاییه نیز همواره وجود داشته و باید تقویت شود؛ امیدواریم با تعامل بیشتر مشکلات معیشتی مردم کاهش یابد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر