22 مهر 1397 - 19:00

اعضای جدید هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند منصوب شدند

حسین مهری رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در احکامی جداگانه اعضای جدید هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند را منصوب کرد.
کد خبر : ۹۲۵۸۶
بانک صنعت و معدن

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، بر اساس احکام صادره آقایان سعید فائقی ، محمد شفیعی، محمد رضا زنگنه و کیومرث قربانیا به عنوان اعضای جدید هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند منصوب شدند.
در بخشی از احکام صادره آمده است :
با رعایت قوانین و مقررات جاری کشور و سیاستهای اجرایی و ضوابط ابلاغی و با استفاده از اختیارات حاصله از اساسنامه شرکت، همراه با سایر اعضای هیات مدیره، در انجام صحیح مسئولیتهای محوله نهایت کوشش و جدیت را به عمل آورید .
در سوابق کاری سعید فائقی که از مدیران خوش نام کشور است و دارای پیشینه مدیریت در عرصه های صنعتی و مالی می باشد، معاونت نوسازی و بهره برداری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، معاونت سازمان تربیت بدنی و مدیرعاملی شرکت پست ایران به چشم می خورد.
محمد شفیعی نیز در کنار سوابق کاری در بخش های مختلف اداری کشور پیش از این مدیرکل پست استان خراسان رضوی بوده است.
محمدرضا زنگنه دانش آموخته رشته بازرگانی، مدیریت امور مالی و مدیریت امورحسابرسی و بازرسی بانک صنعت و معدن را برعهده داشته است .
کیومرث قربانیا نیز کارشناس ارشد رشته حقوق می باشد و در طول چند سال گذشته به عنوان مشاور و مدیر حقوقی در سازمانهای دولتی و خصوصی به کار حقوقی پرداخته است.
گفتنی است انتصاب افراد با تخصص و سوابق اجرایی متعدد در مجموعه هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند موجب رشد و اعتلای فنی و علمی شرکت و گامی بلند در جهت اجرایی شدن سیاستهای بانک صنعت و معدن به سمت فعالیتهای مولد و خروج از بنگاهداری است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر