02 آبان 1397 - 12:41
توسط سازمان توسعه تجارت اعلام شد:

مجوز ارزی ثبت سفارش گروه کالایی ۲ و ۳ قدیم تعلیق شد

رییس سازمان توسعه تجارت ایران طی نامه‌ای بر تعلیق مجوز ارزی ثبت سفارش گروه کالایی ۲ و ۳ قدیم جهت بررسی دوباره پرونده‌ها در دستگاه‌های ذیربط تاکید کرد.
کد خبر : ۹۳۰۳۴
گمرک

به گزارش خبرنگار ایبِنا، براساس نامه ابلاغی از سوی مجتبی خسروتاج، رییس سازمان توسعه تجارت ایران،  مجوز ارزی ثبت سفارش گروه کالایی ۲ و ۳ قدیم جهت بررسی دوباره پرونده ها در دستگاه‌های ذیربط تعلیق شد.  متن نامه به شرح زیر است:


با سلام


پیرو جلسات ۱۲ و ۲۱ مهرماه ۱۳۹۷ سازمان توسعه تجارت و بانک مرکزی، در ارتباط با تعیین و نحوه اعمال سهمیه‌های ارزی گروه ۲ (گروه ۲ و ۳ کالایی قدیم) که مورد تفاهم دستگاه ها قرار گرفته بود. به استحضار می رساند بر اساس اطلاعات دریافتی از بانک مرکزی، مجوز ارزی این ثبت سفارش‌ها لغو و پرونده‌های مربوطه تعلیق شده است.


لذا ضروری است، دستگاه‌ها ضمن بررسی مجدد در خواست متقاضیان،  نسبت به مدیریت سهمیه های مهر و آبان خود اقدام نمایند و با توجه به عدم تفکیک مجوزهای ارزی و فنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجوزهای فنی این پرونده ها نیز به ناچار لغو می شود.


با تایید پرونده ها از سوی دستگاه‌های اجرایی، بانک مرکزی نسبت به انجام مراحل تخصیص ارز اقدام کرده و گزارش هفتگی تخصیص ها را به صورت مستمر منعکس می‌کند. بعد از ارزیابی‌های به عمل آمده. در صورت نیاز و تفاهم دستگاه‌های اجرایی، سهمیه‌ها بازنگری و اصلاح خواهد شد.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر