03 آبان 1397 - 19:19

هیچ حساب بانکی از ایرانی‌ها در عمان مسدود نشده است

به دنبال انتشار شایعات مبنی بر مسدودشدن حساب ایرانی‌ها در بانک‌های عمانی، اتاق مشترک ایران و عمان با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن تکذیب این شایعه اعلام کرد هیچ حساب بانکی از ایرانی‌ها در عمان مسدود نشده است.
کد خبر : ۹۳۰۶۷
عمان

به گزارش ایبِنا، در بیانیه اتاق مشترک ایران و عمان آمده است طی هفته‌های گذشته این اتاق مشترک توانسته با رایزنی با مقامات ارشد دولت عمان و مدیران ارشد بانک‌های عمانی، زمینه افزایش روابط اقتصادی فعالان بخش خصوصی دو کشور را فراهم کنند اما برخی تلاش دارند علی رغم وضعیت خوب روابط میان دو کشور موجب نگرانی تجار و سرمایه‌گذاران ایرانی و ایرانی‌های مقیم عمان شوند.


 در این اطلاعیه با اشاره به حسن رفتار عمانی‌ها در مقاطع مختلف و رایزنی‌ها و پیگیری‌های مؤثر و ادامه دار سفارت ایران در عمان آمده است: حساب تمام شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران ایرانی که با رعایت ضوابط قانونی در عمان حساب بانکی ایجاد کرده و قوانین حاکم از جمله ضوابط پولشویی را رعایت کرده‌اند باز و هیچ محدودیتی برای امور بانکی آن‌ها وجود ندارد.


 روابط عمومی اتاق مشترک ایران و عمان از فعالان اقتصادی حوزه عمان خواست قبل از هرگونه اقدام عجولانه و یا دامن زدن به شایعات بی پایه و اساس، اخبار موثق را از طریق سایت این اتاق، سفارت ایران در عمان و سازمان توسعه و تجارت پیگیری نمایند.


برچسب ها: حساب بانکی عمان
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر