07 آبان 1397 - 14:40
در بانک قرض الحسنه مهر ایران؛

سرویس جدید یادآوری سررسید چک راه‌اندازی شد

سرویس یادآوری موعد سررسید چک برای دارندگان حساب جاری (اشخاص حقیقی و حقوقی) در راستای نیاز مشتریان و کمک به پیشگیری از حجم چک های برگشتی، در سیستم پیام رسان چاپار راه اندازی شد.
کد خبر : ۹۳۲۱۳
چک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، بر اساس این سرویس، در صورتی که مشتری اقدام به ثبت رویداد در شماره چک مورد نظر نماید، یک روز پیش از موعد سررسید چک این رویداد در قالب «اطلاع رسانی یادآوری موعد سررسید چک» به مشتری پیامک می شود.


شایان ذکر است، مشتریان می توانند برای ثبت رویداد بر روی چک از طریق زیر عمل کنند:
۱- کانال اینترنت بانک: منوی مدیریت چک / چک و دسته چک /از طریق ثبت و ویرایش هر برگه چک می توان نسبت به ثبت محدودیت مبلغ و تاریخ برای هر چک اقدام کرد.
۲- کانال همراه بانک: منوی مدیریت دسته چک / چک های صادره/ از طریق ثبت رویداد بر روی هر برگه چک می توان نسبت به اعمال مبلغ، تاریخ و در وجه ذینفع چک اقدام کرد.


ضمناً در منوی تقویم ثبت هر رویداد چک قابل مشاهده می باشد.
همچنین نکات قابل توجه در فعالسازی این سرویس به شرح زیر یادآوری می شود:
- زمان بند ارسال پیام «یادآوری سررسید چک» یک روز پیش از تاریخ سررسید چک به مشتری یادآوری می گردد.
- تنها در صورت ثبت مشخصات چک در هر یک از کانال های اشاره شده این زمانبند فعال و پیامک ارسال می شود، در غیر اینصورت زمان بند مربوطه ارتباطی با سامانه چکاوک ندارد.
- این پیامک برای مشتریان با رابطه «صاحب سپرده و امضادار» در سپرده ارسال می شود.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر عدم ارسال این پیام، امکان لغو این سرویس از طریق اعمال قوانین محدودیت برای مشتری در قوانین چاپار فراهم است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر