27 آبان 1397 - 22:30
رئیس هیات مدیره بانک مهر ایران:

افزایش انتظار مردم در پی عملکرد مطلوب بانک قرض الحسنه مهر ایران

با توجه به اقدامات مطلوب و گامهای موثر بانک قرض الحسنه مهر ایران برای توانمندسازی نیازمندان و کمک به بهبود وضعیت اقتصادی کشور، توقع مردم و مسئولین از خدمات و محصولات این بانک به مراتب بیشتر شده است.
کد خبر : ۹۳۷۵۱
محسن پدرام

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، محسن پدرام اظهارداشت: شاید تا ۴ سال پیش دیدگاه ویژه ای در رابطه با این بانک در جامعه وجود نداشت؛ اما امروز با تلاش های صورت گرفته جایگاه بانک قرض الحسنه مهر ایران به مراتب ارتقاء یافته به نحوی که در تمامی پروژه های اشتغالزایی، کارآفرینی و توانمندسازی مناطق محروم به عنوان پای ثابت فعالیت ها بر آن تکیه می کنند.


وی افزود: امروز بانک قرض الحسنه مهر ایران بیش از پیش بزرگ شده است و به طبع، به منابع بیشتری برای ارائه خدمات بیشتر به متقاضیان واجد شرایط نیاز دارد.


رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: وضعیت اقتصادی کشور بنحوی است که تحقق کامل اهداف ترسیمی را با مشکلاتی روبرو کرده، اما همکاران ما در فرصت باقی مانده از سال تلاش می کنند تا بهترین خدمات بانکی را به جامعه هدف مدنظر بانک ارائه دهند.


وی تصریح کرد: در این مقطع زمانی که بسیاری از بانک های بزرگ از پرداخت تسهیلات خرد امتناع می ورزند بهترین فرصت است تا نیاز جامعه را با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و با کارمزد حداکثر ۴ درصد پاسخ دهیم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر