ارزش بیت کوین ۱۴۰۰ دلار کاهش پیدا کرد

ارزش هر واحد بیت کوین طی یک هفته اخیر در حدود یکهزار و ۴۰۰ دلار روند نزولی به خود گرفته است.
کد خبر : ۹۳۹۳۰
بیت کوین

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از سی ان بی سی، کاهش ارزش بیت کوین به روند نزولی خود ادامه داد و قیمت هر واحد بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته به ۴ هزار و ۱۱۹ دلار کاهش پیدا کرد. این در حالی است که کاهش ارزش بیت کوین در ۷ روز گذشته بیش از ۲۵ درصد ثبت شده و تا یکهزار و ۴۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داده است.


همچنین در یک هفته اخیر هم سایر ارزهای رمزنگار روند نزولی را تجربه کردند. همچنین ضرر هفتگی ارز رمزنگار اِتر به ۳۰ درصد و نیز XRP دومین ارز رمزنگار به لحاظ سرمایه بازار هم ۱۰ درصد اوفت پیدا کرد.


بر همین اساس، مجموع سرمایه بازار ارزهای رمزنگار در روز جمعه به ۱۳۸.۶ میلیارد دلار کاهش پیدا کرد که کمترین رقم از سپتامبر سال ۲۰۱۷ میلادی به بعد محسوب می شود. اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که سرمایه بازار ارزهای رمزنگار در مقایسه با بالاترین رقم خود در حدود ۷۰۰ میلیارد دلار کاهش پیدا کرده است.


روند نزولی بیت کوین به طرز ناگهانی از هفته گذشته شروع شد که با رسیدن به کمتر از ۶ هزار دلار در هر واحد یک رکود کاهشی جدیدی را در سال جاری میلادی ثبت کرد و بعداز آن با رسیدن به ۴ هزار و ۳۰۰ دلار و اکنون کمتر از ۴ هزار و ۲۰۰ دلار در مسیر تنزل قرار گرفته است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر