06 آذر 1397 - 14:38

دلار ۴۰۰ تومان ارزان شد/تداوم روند کاهشی سکه

بازار آزاد همچنان شاهد تداوم روند کاهشی نرخ انواع سکه و دلار و یورو است به نحوی که برای اولین بار طی هفته های گذشته دلار با قیمت ۱۱هزار و ۸۸۰ تومان داد و ستد و دلار نسبت به دیروز ۴۰۰ تومان ارزان شد.
کد خبر : ۹۴۰۴۵
نرخ ارز و سکه

به گزارش خبرنگار ایبِنا، امروز و در بازار آزاد هر دلار آمریکا با قیمت ۱۱ هزار و ۸۸۰ تومان از فروشندگان خریداری می شد و ۱۲ هزار تومان فروخته می شد. این در حالی است که روز گذشته هر دلار آمریکا ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان فروخته می شد.


هر یورو نیز ۱۳هزار و ۸۰۰ تومان از فروشندگان خریداری و به قیمت ۱۳ هزار و ۹۴۰ تومان فروخته می شد. این ارقام نسبت به روز گذشته حدود ۴۰۰ تومان ارزان تر است.


مشاهدات خبرنگار ایبِنا نشان می دهد که قیمت حواله دلار نیز با ۳۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت حواله یورو با ۴۰۰ تومان کاهش در مدت مشابه ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده بود.


از سوی دیگر امروز و در بازار آزاد هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) با ۷۷ هزار تومان اُفت، ۳ میلیون و ۹۱۶ هزار تومان فروخته می شد. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۶۶ هزار تومان کاهش در مدت مشابه، ۳ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان ارزشگذاری شده بود.


این در حالی است که براساس ارزش طلایی، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۳ میلیون و ۵۰۲ هزار و ۹۳۸ تومان قیمت دارد.


امروز هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۴۵ هزار تومان اُفت، یک میلیون و ۹۶۶ هزار تومان و هر قطعه ربع سکه بهار آزادی با ۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۱۵۶ هزار تومان فروخته می شد.


هر قطعه سکه گرمی با این حال بدون تغییر نسبت به روز دوشنبه ۶۵۲ هزار تومان داد و ستد می شد.


امروز هر مثقال طلا در بازار یک میلیون و ۵۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده بود که نسبت به روز گذشته ۲۵ هزار تومان کاهش نشان می دهد.


هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۵۷ هزار و ۴۰۰ تومان فروخته می شد که نسبت به روز دوشنبه ۵ هزار و ۸۰۰ تومان کمتر است.


هر گرم طلای ۲۴ عیار اما ۷ هزار و ۷۰۰ تومان در مدت مشابه کاهش داشت و با قیمت ۴۷۶ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می شد.


این در حالی است که انس طلای جهانی امروز یک هزار و ۲۲۵ دلار و یک سنت ارزشگذاری شده بود که ۲.۷ دلار نسبت به روز گذشته بالاتر است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر