23 آذر 1397 - 09:26
در گفتگو با ایبِنا مطرح شد؛

راه‌اندازی اوراق بیمه اتکایی بورس در گام پایانی

رییس سازمان بورس با اعلام این که راه اندازی اوراق بیمه اتکایی در گام پایانی قرار دارد، به سهامداران توصیه کرد وارد فضاهای هیجانی و مقطعی نشوند و به سودآوری شرکت‌ها توجه داشته باشند.
کد خبر : ۹۴۵۴۰
شاپور محمدی

شاپور محمدی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با ارائه تحلیلی از وضعیت بازار سرمایه و شاخص در روزها و هفته های اخیر، گفت: به خریداران و معامله گران بازار سرمایه توصیه می کنم که به سودآوری شرکت ها توجه داشته باشند و تحت تاثیر نوسان ها قرار نگیرند.


رییس سازمان بورس اظهارداشت: در عین حال، سرمایه گذاران در بازار سرمایه نباید بر اساس اتفاقات کوتاه مدت تصمیم گیری کنند و نگاه بلندمدت را جایگزین تصمیم گیری های لحظه ای کنند چرا که مدل های ارزش گذاری سهام و سودآوری شرکت ها و پتانسیل های موجود به نحوی است که نشان می دهد بازار سهام در شرایط مناسبی قرار دارد.


محمدی با تاکید بر اینکه تحولات، اتفاقات و رویدادهای کوتاه مدت در بورس معمولا اهمیت چندانی ندارد، افزود: سهامداران باید با در نظر گرفتن همه ریسک ها و فرصت های موجود اقدام به سرمایه گذاری در بورس کنند.


رییس شورای عالی بورس درباره برنامه ریزی های صورت گرفته برای ارائه ابزارهای جدید در بازار سرمایه، گفت: سازمان بورس راه اندازی ابزار معاملاتی اوراق بیمه اتکایی را از طریق هماهنگی با بیمه مرکزی دنبال می کند و عملیاتی شدن قراردادهای آتی بر روی سبد سهام نیز در حال نهایی شدن است.


برچسب ها: بورس شاپور محمدی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر