تبیین دستآوردهای اقتصادی دوران چهل ساله انقلاب

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد در این وزارتخانه، بر لزوم تبیین دستآوردهای اقتصادی دوران چهل ساله انقلاب اسلامی برای مردم، تاکید کرد.
کد خبر : ۹۵۱۳۷
وزارت اقتصاد

به گزارش ایبِنا، علی عسکری در جلسه ستاد مرکزی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی وزارت اقتصاد با اشاره به ویژگی های امسال و فضاسازی های بین المللی بر علیه ایران اظهار داشت: دشمنان تلاش می کنند تا چهره نظام را در اذهان مردم مخدوش کنند.


وی افزود: در برنامه های بزرگداشت دهه فجر امسال باید دستآورد های منحصر بفرد انقلاب اسلامی مانند وحدت ملی، موفقیت های حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی برای مردم، تشریح و تبیین شود.


رییس ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وزارت اقتصاد تاکید کرد: وحدت ملی موجود در کشور، سرمایه عظیم دوران انقلاب اسلامی است که طی چهل ساله گذشته، عامل موفقیت و پیروزی کشور در مقابل تهدیدات دشمن بوده است.


وی با بیان اینکه، ایران در حال حاضر در حوزه های مختلف دارای جایگاه بین المللی و جزو چند کشور نخست دنیا است، اظهار داشت: این دستآوردها، مربوط به چهل سال گذشته است که توسط نظام جمهوری اسلامی حاصل شده است.


عسکری تصریح کرد: برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید در این چارچوب، تدوین و اجرایی شود و هدف آن اقناع افکار عمومی باشد. وی گفت: هدف دشمنان، القاء این نکته به مردم ایران است که نظام جمهوری اسلامی ایران، در مواجهه با مسایل و مشکلات، به ویژه در بخش اقتصادی ناموفق است و این در حالی است که اقتصاد ایران دارای ظرفیت های خارق العاده و شگرفی است که با اتکا به این ظرفیت ها، تاکنون توانسته ایم بر بزرگ ترین مشکلات فائق آمده و این توانایی را داریم که دسیسه های دشمنان را در آینده نیز خنثی کنیم.


معاون وزیر اقتصاد با اشاره به یکی از دستآوردهای اقتصادی کشور اظهار داشت: پس از انقلاب در بازار سرمایه قابلیت های بسیار خوبی ایجاد شده و ابزار های مالی متنوعی برای تامین مالی در اقتصاد ایران وجود دارد که امروز سرمایه گذاران از این ابزارها، خوب استفاده می کنند.


وی همچنین تدوین و اجرای برنامه های اثرگذار در چارچوب عملکرد چهل ساله مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی طی دهه مبارک فجر را ضروری دانست. در ادامه این جلسه، سیدمالک حسینی، مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی وزارت اقتصاد و دبیر ستاد، طی سخنانی، با تشریح برنامه های دبیرخانه ستاد برای دهه مبارک فجر، بکارگیری ظرفیت های فضای مجازی و محیطی از جمله اولویت های  اطلاع رسانی عملکرد وزارت اقتصاد در دهه مبارک فجر را مهم دانست.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر