02 بهمن 1397 - 15:06

مجلس آماده دریافت نظرات حوزه‌های علمیه در اصلاح نظام بانکی

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کمیسیون به صورت جدی موضوع اصلاح نظام بانکی را مورد توجه قرار داده و اصلاح قانون بانک مرکزی نیز در دستور کار قرار دارد.
کد خبر : ۹۶۲۱۲
مجلس

به گزارش ایبِنا، محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در دیدار با آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور اقدامات کمیسیون اقتصادی را تشریح کرد و گفت: کمیسیون اقتصادی از ابتدای دوره دهم مجلس به صورت جدی موضوع اصلاح نظام بانکی را مورد توجه قرار داده و در این راستا اصلاح قانون بانک مرکزی مورد توجه قرار گرفته شده است.


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توجه بیشتر حوزه‌های علمیه به مباحث اقتصاد اسلامی نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارد و کمیسیون اقتصادی آمادگی لازم را جهت دریافت پیشنهادات اصلاحی حوزه‌های علمیه در خصوص اصلاح قوانین بانکی دارد.


بر اساس این گزارش آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور از اهتمام کمیسیون اقتصادی نسبت به حل مسائل و گرفتاری‌های مردم تشکر کرد و گفت: در بحث‌های اقتصادی نباید افراط و تفریط وجود داشته باشد و باید با لحاظ قوانین اسلامی و توجه به مسائل کارشناسی مسائل حل شود و نکته دیگر اینکه باید به بخش تولید توجه جدی شود و در این راستا همگرایی‌های لازم انجام شود.


گفتنی است، پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس همراه با محمدحسین حسین زاده بحرینی رییس کمیته پولی و بانکی و عین الله شریف پور نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس امروز (سه‌شنبه دوم بهمن ماه) با حجت‌الاسلام و المسلمین شهرستانی نماینده آیت الله‌العظمی سیستانی از مراجع عالیقدر تقلید و همچنین آیت‌الله علوی بروجردی دیدار و گفتگو کردند و گزارشی از عملکرد کمیسیون اقتصادی ارائه کردند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر