13 بهمن 1397 - 09:51

هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار شد

هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اکبر کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی، علی دیواندری رییس پژوهشکده پولی و بانکی برگزار شد.
کد خبر : ۹۶۵۸۰
بانکداری الکترونیک

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، «فناوری زنجیره بلوک و دفاتر توزیع‌شده»، «رمز ارزها»، «سامانه‌های پرداخت جایگزین»، «فناوری‌های مالی، پرداخت و بانکداری باز»، «تقلب، پولشویی، کلاهبرداری و روش‌های مقابله با آن» و« تحول دیجیتال» شش محور اصلی این همایش هستند. همچنین «تبیین و بررسی روندهای صنعت بانکداری و پرداخت با استفاده از فناوری‌ بلاک‌چین»، «تبیین و بررسی کلان روندهای بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت»، «تبیین و بررسی تحولات ایجاد شده در حوزه فناوری اطلاعات با فناوری بلاک‌چین»، «بررسی و تبیین موانع و چالش‌های پیش‌روی صنعت بانکداری و پرداخت»، «تبیین و بررسی تحولات ایجاد شده در حوزه ارز رمزها»، «تببین و بررسی فضای جدید کسب و کار مالی» اهداف همایش بانکداری الکترونیک در هشتمین دوره است.


شایان ذکر است مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک سرمایه ضمن حضور در افتتاحیه این همایش از نمایشگاهی تخصصی که جهت معرفی دستاوردهای سـازمان‌های ارائه‌کننده خدمات بانکی کشور در حوزه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار شده بود، بازدید نمودند. گفتنی است در این نمایشگاه بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری وشرکت‌های ارائه خدمات بانکی آخرین دستاوردها، خدمات، محصولات و توانمندی‌های خود را معرفی و عرضه می کنند.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر