23 بهمن 1397 - 13:02

وزیر صمت: بازار با بخشنامه اصلاح نمی‌شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد : با اجرای تصمیمات ستاد تنظیم بازار، در آینده قیمت‌ها تعدیل می شود و باید برخورد جدی با متخلفان به گونه‌ای باشد که مردم آن را احساس کنند.
کد خبر : ۹۷۰۱۱
رضا رحمانی

به گزارش ایبِنا، رضا ­­رحمانی در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار گفت: بازار با بخشنامه اصلاح نمی‌شود و باید با مکانیزم‌های علمی به این حوزه ورود کرد، از سوی دیگر باید سریعا تصمیمات لازم از سوی ستاد تنظیم بازار اتخاذ شود و اگر نیاز بود شبانه روزی کار کنیم تا برای مردم مشکلی پیش نیاید.


وی با اشاره به وضعیت فعلی بازار گوشت و مرغ، گفت: ­باید درباره کالاهای پُرمصرف، همچون گوشت و مرغ تصمیمات شفافی­ گرفته شود تا مطمئن شویم در دو ماه آینده با مشکلی مواجه نیستیم.


وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه با اجرای تصمیمات ستاد تنظیم بازار، در آینده قیمت‌ها تعدیل خواهد شد، افزود: در بحث نظارت مردم باید احساس کنند که با متخلف به طور جدی برخورد می‌شود، برخورد هم، ­ اعلام آمار ۵ هزار نفری از تشکیل پرونده نیست، بلکه ممکن است دو پرونده تشکیل شود، اما این پرونده باید برای تخلف‌های اساسی باشد.


وی­ از دستور به رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان برای تشدید نظارت خبر داد و گفت: در موقعیت‌هایی باید از مکانیزم بازار برای کنترل و نظارت استفاده کرد، در موقعیتی دیگر هم که از سوی عده‌ای طمع‌کاری وجود دارد، ما باید ورود کنیم و این هم باید محسوس باشد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر