23 بهمن 1397 - 13:47

پیام مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن

مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن پیامی صادر کرد.
کد خبر : ۹۷۰۱۶
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک، دهه مبارک فجر، تبلور پیروزی نهضتی مبتنی بر تعالیم اسلام ناب محمدی و آغاز درخشش خورشید پرتلألو انقلاب اسلامی است. انقلابی مردمی که رویاهای استعمارگران جهانی را برآشفت و در روز ۲۲ بهمن سرود پیروزی مردم آزاده ایران را در سراسر گیتی طنین انداز کرد. اکنون پس از گذشت چهاردهه از پیروزی این انقلاب شکوهمند، تمام نقشه ها و اقدامات بدخواهان و مخالفان عزت و اقتدار ایران اسلامی نقش بر آب شده و کشتی انقلاب با پشت سر گذاشتن فراز ونشیب ها و طوفان های سهمگین همچنان با قدرت در مسیر شکوفائی و توسعه کشور عزیزمان در حرکت است.


در ابتدای دهه پنجم انقلاب بدخواهانی که تحمل پیشرفت های چشمگیر کشور در عرصه های علمی و اقتصادی و نظامی را ندارند این بار معیشت مردم را نشانه رفته و با استفاده از تحریم های ناجوانمردانه درصدد هستند تا در صفوف یکپارچه ملت رخنه کنند. اما در این جدال نابرابر وظیفه ما به عنوان فعالان عرصه بانکداری کشور، وظیفه ای بس خطیر و سرنوشت ساز است و باید همه باهم تلاش کنیم تا چرخه انقلاب در حوزه های مختلف اقتصادی و بانکی ازجمله تولید و اشتغال را بیش از پیش رونق بخشیم.


در این ایام عزیز و ارزشمند ضمن بزرگداشت مقام والای حضرت فاطمه الزهراء(س) و گرامیداشت سالروز ۲۲بهمن، از ملت شریف ایران به ویژه همکاران پست بانک ایران در سراسر کشور دعوت می نمایم همه با هم با اتحاد ۸۰ میلیونی باردیگر با حضور گسترده و حماسی خود در راهپیمائی عظیم این روز تاریخی ضمن بیعت با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و میثاق با مقام معظم رهبری حفظه الله، عظمت ایران اسلامی و اقتدار آن را به جهانیان بویژه دشمنان قسم خورده این ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمایان سازیم.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها