06 اسفند 1397 - 16:38

آغاز مرحله سوم پرداخت سود سهام عدالت از فردا/هر نفر ۹۳ هزار تومان

مرحله سوم پرداخت سود سهام عدالت سال‌جاری شامل مشمولان کارگران فصلی و ساختمانی و زنان سرپرست خانوار از فردا ۷ اسفند ماه سال‌جاری آغاز می‌شود.
کد خبر : ۹۷۵۳۵
پول

به گزارش ایبِنا، سود سال مالی ۹۶ شرکت های سرمایه پذیر در حالی تاکنون طی دو مرحله میان مشمولان توزیع شده که بر این اساس در مرحله نخست مشمولان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی سود خود را دریافت کرده اند و در مرحله دوم نیز این سود به حساب روستائیان و عشایر به صور کامل واریز شده است.


بر این اساس مرحله سوم پرداخت سود سهام عدالت در سال جاری نیز از فردا (سه شنبه ۷ اسفندماه) آغاز می شود که مطابق آن در این مرحله کارگران فصلی و ساختمانی، دختران مجرد و زنان کارگر سرپرست خانوار این سود را به تدریج دریافت خواهند کرد.


در این مرحله قرار است از فردا (سه شنبه ۷ اسفندماه) حدود ۵۰۰ میلیارد تومان سود سهام عدالت سال ۹۵ و ۹۶ میان ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از مشمولان گروه ذکر شده به صورت تدریجی از طریق بانک های عامل پرداخت شود.


پرداخت سود ۹۳ هزار تومانی


در این ارتباط، اسماعیل مختاری دولت‌آبادی، مدیرکل دفتر امور سهام عدالت نیز از آغاز مرحله سوم واریز سود سهام عدالت برای دوره عملکرد مالی ۹۶ خبر داد و گفت: از فردا سه‌شنبه هفتم اسفندماه ۹۷، حدود ۵۰۰ میلیارد تومان از سود سهام عدالت میان ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از کارگران فصلی و ساختمانی، دختران مجرد و زنان کارگر سرپرست خانوار توزیع خواهد شد.


وی افزود: سود سهام هر یک از سهامداران سهام عدالت در این مرحله که معادل ۵۳۲ هزار تومان از سهام عدالت را در اختیار دارند، در حدود ۹۳ هزار و یکصد تومان خواهد بود اما برای آن دسته از مشمولانی که اقساط کامل یک میلیون تومانی سهام عدالت را تسویه کرده‌اند، ‌ این رقم برابر با ۱۷۵ هزار تومان است.


به گفته این مقام مسئول، ‌ واریز سود سهام این دسته از مشمولان از فردا به صورت تدریجی واریز خواهد شد و حداکثر تا پایان هفته آینده همه کارگران فصلی ساختمانی و زنان سرپرست خانوار که شماره شبای بانکی خود را به سامانه سهام عدالت ارسال و تاییدیه آن اخذ شده ه است، از این سود در حساب‌های خود برخوردار خواهند شد.


وی با تاکید بر اینکه واریز سود سهام عدالت به طور یکجا و در یک روز برای همه مشمولان صورت نخواهد گرفت، پیش بینی کرد، انتظار می‌رود تا قبل از پایان امسال مرحله دیگری از واریز سود سهام عدالت برای بخشی از مشمولان این سهام واریز شود. در غیر اینصورت همسو با حجم سود دریافتی از سود سهام شرکت‌های حاضر در سبد سرمایه‌گذاری سهام عدالت، سود سهام سایر مشمولان نیز تسویه خواهد شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر