07 اسفند 1397 - 07:44

کامبیز پیکارجو به طور رسمی مدیرعامل بیمه آرمان شد

کامبیز پیکارجو با مُهر تایید رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به طور رسمی سکان هدایت شرکت بیمه آرمان را به دست گرفت.
کد خبر : ۹۷۵۴۲
بیمه آرمان

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بیمه آرمان، غلامرضا سلیمانی امیری رئیس کل بیمه مرکزی در نامه‌ ای، صلاحیت حرفه ای کامبیز پیکارجو را به عنوان مدیرعامل بیمه آرمان تأیید و ابراز امیدواری کرد که با مساعی اعضای هیات مدیره و کارکنان بیمه آرمان، اهداف مورد نظر بیمه مرکزی و شرکت متبوع محقق شود.


اعضای هیات مدیره بیمه آرمان پیشتر به اتفاق آراء کامبیز پیکارجو عضو هیات مدیره و قائم مقام این شرکت را به عنوان مدیرعامل انتخاب و برای احراز صلاحیت حرفه ای به بیمه مرکزی معرفی کرده بودند.


کامبیز پیکارجو دارای مدرک دکترای تخصصی اقتصاد مالی و بین الملل و تألیفات عملی و پژوهشی است. او در شروع فعالیت پژوهشکده بیمه در ایران، همکاری خود را با این نهاد به عنوان مشاور و پژوهشگر آغاز کرد و تاکنون در سمت ها و عناوین مختلف در صنعت بیمه فعالیت داشته است.


رییس کل بیمه مرکزی در نامه تایید صلاحیت پیکارجو، پیگیری هفت برنامه مختلف را از سوی مدیرعامل بیمه آرمان خواستار شده که از جمله آنها می توان به تهیه برنامه های میان مدت و بلندمدت برای تقویت نقدینگی شرکت؛ تلاش در جهت توسعه پرتفوی شرکت و افزایش سهم از بازار بیمه؛ توجه به حسابرسی و کنترل های داخلی و مدیریت ریسک؛ تبدیل دارایی های ثابت غیر ضرور شرکت به دارایی های جاری با قابلیت نقدشوندگی بالا و ... نام برد.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر