07 اسفند 1397 - 15:27

رونمایی از پایانه‌های سوختی جدید/طراحی و تولید چاپگر ضد انفجار

مدیر کسب‌وکار جایگاه‌های سوخت یاس ارغوانی گفت: سامانه هوشمند کارت سوخت و سامانه پرداخت الکترونیک، هر دو روی یک ترمینال قرارگرفته‌اند چاپگر ضدانفجار با استاندارد EX طراحی و تولید شد.
کد خبر : ۹۷۵۷۸
سوخت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی، شرکت به‌پرداخت ملت و مهندسی سیستم یاس ارغوانی، از دیگر حامیان در این نمایشگاه بودند که محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مرتبط با حوزه سوخت خود را به حاضران معرفی کردند.


علیرضا ترابیان، مدیر کسب‌وکار جایگاه‌های سوخت شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی، با تأکید بر اینکه بانک ملت از پیشگامان ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی در جایگاههای سوخت بوده است، به معرفی نسل دوم خدمات این بانک با ارائه پایانه پرداخت بهای سوخت (pay station) پرداخت و افزود: هم‌اکنون، محصولات ما در حدود ۳۶۰۰ جایگاه فعال هستند. همچنین ۶۰۰۰ دستگاه pay station در ۳۱۰۰ جایگاه سوخت نصب گردیده است.


وی در ادامه، ضمن معرفی محصول دستگاه پرداخت بر روی نازل سوخت (pay at the pumb)  اشاره نمود: در این محصول که با همکاری شرکت پترو نرم‌ افزار شریف ارائه شده، سامانه هوشمند کارت سوخت و سامانه پرداخت الکترونیک، هر دو روی یک ترمینال قرارگرفته‌اند.


مدیر کسب‌وکار جایگاه‌های سوخت شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی، همچنین طراحی و تولید چاپگر ضدانفجار با استاندارد EX را از جمله ابداعات در این محصول دانست و به ویژگی‌های ایمنی پایانه پرداخت بر روی نازل تأکید نمود.


شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی، همچنین ۲ سامانه جدید نرم‌افزاری را به جایگاه‌داران و شرکت‌های برند (صاحب نشان) ارائه می‌کند. سامانه جدید مدیریت مالی جایگاه سوخت و سامانه مدیریت توزیع فرآورده، کنترل و مانیتورینگ مخازن (دیسپچینگ) این دو محصول نرم‌افزاری هستند.


ترابیان در این رابطه افزود: با سامانه جدید نرم‌افزاری مدیریت جایگاه، صاحب جایگاه از هر جایی امکان مدیریت جایگاه خود و مشاهده تراکنش‌های مالی آن را دارد. تمام تراکنش‌های فروش نقدی و غیرنقدی به همراه ساعت، تاریخ، شماره نازل، اطلاعات و آمار شیفت‌های مختلف، در این سامانه قابل مشاهده است.


وی خاطرنشان نمود: با استفاده از هوش مصنوعی و اطلاعات تحلیلی که در این سامانه به کار گرفته شده است، جایگاه‌داران و شرکت‌های صاحب نشان توانایی مدیریت هرچه بهتر جایگاه‌های تحت پوشش خود را خواهند داشت.


ترابیان ادامه داد: سامانه دیسپچینگ یا سامانه مدیریت توزیع فراورده، کنترل و مانیتورینگ مخازن، به شرکت‌های صاحب نشان، اطلاعات کاربردی ارائه می‌دهد که به آنها در مدیریت توزیع بهتر سوخت به جایگاه‌های مورد نظر کمک می‌کند.


علیرضا ترابیان در پایان با اشاره به برگزاری دو دوره طرح تکریم جایگاه‌داران در سال‌های ۹۵ تا ۹۷، تأکید نمود: در دور جدید این طرح، به ازای هر تراکنش که بر روی دستگاه‌های پرداخت جایگاه‌ها انجام می‌شود، یک امتیاز به جایگاه‌دار اعطا می‌ گردد و در هر دوره، جوایزی با قرعه‌کشی و بدون قرعه به جایگاه‌داران اعطا خواهد شد.


همچنین افزود: به‌زودی طرح تشویقی نیز برای مراجعین و استفاده‌کنندگان از سامانه پرداخت الکترونیک شرکت به‌پرداخت ملت خواهیم داشت. 


گفتنی است مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران ارشد بانک ملت، شرکت های سوخت، شرکت به پرداخت ملت و شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی از محصولات و خدمات این شرکت بازدید نمودند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر