08 اسفند 1397 - 08:15

بازدید مدیرعامل بانک توسعه تعاون از طرح‌های اقتصادی استان اصفهان

رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون به‌ اتفاق عضو هیات‌ مدیره و تعدادی از مدیران ستادی این بانک از برخی طرح‌های اقتصادی استان اصفهان بازدید کرد.
کد خبر : ۹۷۵۹۴
بازدید رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون از طرح‌های اقتصادی استان اصفهان

به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان رییس هیات‌ مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون به همراه سیدباقر فتاحی عضو هیات‌ مدیره این بانک عصر دیروز با حضور در کاشان ضمن گفتگو با تعدادی از دست‌اندرکاران واحدهای تولیدی، فعالان اقتصادی و تعاون گران این شهرستان در جریان فعالیت‌های تولیدی و اشتغال‌زایی آنان قرار گرفتند. اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون در دیدار با مدیرعامل شرکت فرش هدیه البرز (محتشم) به بررسی نیازهای این واحد تولیدی درزمینهٔ تسهیلات سرمایه در گردش و اعطای حد ریالی و ارزی پرداخته و مقرر گردید یک‌صد میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به این واحد تولیدی اختصاص یابد. شرکت فرش هدیه البرز محتشم کاشان تولیدکننده انواع فرش‌های ماشینی و دستباف و اولین تولیدکننده فرش چاپی در ایران با بازار هدف داخل و خارج کشور می‌باشد که موفق به صادرات هشت میلیون دلار از این کالای ملی به کشورهای مطرح دنیا گردیده و موجبات اشتغال‌زایی مناسب در سطح منطقه را فراهم آورده است.


همچنین مدیران ارشد بانک توسعه تعاون به بازدید از شرکت دنیای گرانول پرداخته و با مدیرعامل این شرکت در خصوص تامین نیازهای بانکی این واحد تولیدی دربرداشتن گام‌های توسعه‌ای به بحث و تبادل‌نظر پرداختند. شرکت دنیای گرانول سالانه ۵۴ هزار تن انواع گرانول، پی‌وی‌سی و مستربچ تولید می‌نماید که مواد اولیه ۸۰ شرکت معتبر تولیدکننده سیم و کابل در داخل و خارج کشور را تامین می‌نماید. بر اساس مذاکرات صورت گرفته مقرر شد پنجاه میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به این واحد تولیدی اختصاص یابد.


مدیرعامل بانک توسعه تعاون و هیئت همراه در ادامه از شرکت فرش قیطران با موضوع فعالیت شرکت ریسندگی و بافت انواع فرش ماشینی بازدید نمودند. این شرکت با دارا بودن تعداد ۴۰۰ نفر پرسنل، دارای ۹ خط تولید فرش با ظرفیت یک‌میلیون مترمربع در سال با ۲۵ هزار متر سالن تولید خط ریسندگی و ظرفیت تولید سه هزار تن نخ بوده و موفق به صادرات به میزان ۱۵ میلیون دلار در سال ۹۶ گردیده و عنوان «صادرکننده نمونه» را در دو سال اخیر از آن خود نموده است. بر اساس مذاکرات صورت گرفته، درخواست حواله‌های ارزی و تسهیل امور در انجام حواله‌های ارزی موردبررسی قرارگرفته و مقرر گردید تمهیدات لازم برای تامین نیازهای ارزی این شرکت به منظور افزایش سطح تولید و صادرات فراهم گردد.


مهدیان در دیدار با همکاران شعب مرکزی و ولیعصر کاشان ضمن تأکید بر لزوم بهبود عملکرد شعب در دو شاخص منابع و مصارف به همکاران توصیه نمود با شفافیت، صداقت، سلامت، شجاعت و دقت به عملیات بانکداری توسعه‌ای بپردازند و پرداخت تسهیلات توسعه‌ای را در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های بانک در سرلوحه کار قرار دهند.


گفتنی است، مدیران ارشد بانک توسعه تعاون در ادامه سفر خود طی دو روز آینده بازدیدهایی از دیگر واحدهای تولیدی و اشتغال‌زایی استان اصفهان خواهند داشت.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها