09 اسفند 1397 - 08:54

استان اصفهان از ظرفیت‌های مناسبی در ایجاد اشتغال برخوردار است

مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهر دهق و علویجه اظهار داشت: استان اصفهان از ظرفیت‌های مناسبی در ایجاد اشتغال برخوردار است.
کد خبر : ۹۷۶۴۵
استان اصفهان از ظرفیت‌های مناسبی در ایجاد اشتغال برخوردار می‌باشد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت‌الله مهدیان مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهر دهق و علویجه که به همراه سید باقر فتاحی عضو حیات مدیره و برخی از مدیران ستادی انجام شد اظهار داشت: استان اصفهان از ظرفیت‌های مناسبی در ایجاد اشتغال برخوردار می‌باشد.


در دومین روز از سفر مدیرعامل بانک توسعه تعاون به استان اصفهان، وی ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی، واحدهای تولیدی، مراکز سلامت، کلینیک تخصصی امام سجاد (ع) و موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) که به همت خیرین و برادران ملأ احمدی، در شهرک صنعتی دهق راه‌اندازی شده است با مدیرعامل و اعضای حیات مدیره شهرک صنعتی دهق دیدار و گفتگو کرد.


مهدیان در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌ها و خدمات بانک توسعه تعاون افزود: بانک توسعه تعاون، بانکی صد در صد دولتی است که باهدف ارتقاء بخش تعاون تأسیس‌شده است و تاکنون با اجرای طرح‌های ملی ازجمله طرح اشتغال روستایی و فراگیر توانسته است زمینه اشتغال نیروهای جویای کار را فراهم سازد و زمینه ارائه خدمات مناسب به تعاونی‌ها و فعالان اقتصادی را نیز فراهم نماید.


مهدیان با اشاره به موافقت مجلس جهت افزایش سرمایه بانک خاطرنشان کرد: انشا الله با استفاده از ظرفیت به‌دست‌آمده بتوانیم در ایجاد اشتغال جوانان و توسعه تعاونی‌ها گام‌های مؤثری را برداریم.


در ادامه ملأ احمدی مدیرعامل شرکت‌های نساجی بهار ریس، بهار جین، رئیس حیات مدیره موسسه خیریه حضرت ابوالفضل که از خیرین نام‌آشنا شهردهق می‌باشد ضمن قدردانی از حمایت‌های بانک توسعه تعاون، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه پرداخت و خاطرنشان کرد: ایجاد واحدهای صنعتی فعال به‌ویژه نساجی در این شهر باعث شده است، بیش از ۴ هزار نفر از نیروهای بومی و غیربومی شهرهای اطراف در واحدهای صنعتی دهق مشغول به کار شوند که امیدواریم با کمک بانک توسعه تعاون و گسترش صنایع در این شهر آمار بیکاری را به صفر برسانیم.


بازدید از شرکت تعاونی فولاد علویجه برنامه بعدی بود، این شرکت در سال ۷۴ به‌منظور تولید لوله و پروفیل فولادی در سه فاز به مساحت ۳۴ هزار مترمربع در شهرک صنعتی علویجه شروع به کار نموده است و تاکنون مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات از بانک توسعه تعاون دریافت کرده است که این میزان تسهیلات سبب افزایش اشتغال و تولید این شرکت تعاونی شده است.


مهدیان شرکت فولاد علویجه را ازجمله مشتریان خوش‌نام بانک توسعه تعاون دانست و خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون آماده ارائه خدمات بانکی شامل، صدور انواع ضمانت‌نامه‌ها و LC برای شرکت‌های خوش‌حساب می‌باشد. در ادامه مقرر شد درخواست این شرکت جهت افتتاح باجه در شهرک صنعتی بررسی گردد.


در ادامه مدیرعامل و رئیس حیات مدیره بانک توسعه تعاون به‌اتفاق حیات همراه از شعب شاهین‌شهر و نطنز بازدید نمودند و عملکرد شعب را در شاخص‌های مختلف موردبررسی قراردادند.


مهدیان در این بازدیدها ضمن تأکید بر اهمیت بانکداری و استفاده از ابزارهای الکترونیک که روش‌های مهمی در ارائه خدمات سریع و مطمئن به مشتریان می‌باشد، به نظارت دقیق عملکرد دستگاه‌های ATM تأکید کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
اینفوگرافیک
بیشتر
پربیننده ها