13 اسفند 1397 - 15:13

افزایش ساعات کار جدید شعب پست بانک در ایام پایانی سال ۱۳۹۷

عضو هیأت مدیره پست‌بانک گفت:بمنظور رفاه حال مشتریان و دسترسی آنان به خدمات متنوع بانکی در ایام پایانی سالجاری، ساعات کار شعب این بانک از ۱۲ اسفندماه تا ۲۸ اسفندماه ‌سال جاری تا ساعت ۱۶ افزایش یافت.
کد خبر : ۹۷۸۳۲
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط‌ عمومی پست‌ بانک‌ ایران، وی با تأکید بر آمادگی تمامی کارکنان بانک به ویژه شعب و باجه‌های بانکی برای حضور مؤثر جهت خدمت‌رسانی به هموطنان در ایام پایانی سال و نوروز تصریح کرد: شعب این بانک درسطح کشور در اسفندماه سال‌جاری از دوازدهم لغایت بیست و هفتم طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه لغایت ۱۶و روزهای پنجشنبه نیز از ساعت ۷ و ۳۰دقیقه لغایت ۱۵ آماده خدمت‌رسانی به هموطنان می‌باشند. البته باجه‌های بانکی نیز طی این ایام از ساعت ۸ لغایت ۱۴و ۳۰دقیقه و روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ لغایت ۱۳ و ۳۰دقیقه آماده خدمت‌رسانی هستند.


صباغی افزود: ساعات کار شعب این بانک در روز بیست‌وهشتم اسفندماه در تمامی شعب سطح کشور از ساعت ۷و۳۰ دقیقه لغایت ۱۴ و ۳۰ دقیقه و روز بیست و نهم اسفندماه نیز شعب منتخب این بانک از ساعت ۹ لغایت ۱۲ و ۳۰دقیقه آماده خدمت‌رسانی به هموطنان می باشد. البته باجه‌های بانکی در روز بیست‌وهشتم اسفندماه از ساعت ۸ لغایت ۱۳ آماده خدمت‌رسانی هستند و بیست‌ونهم اسفندماه تعطیل می‌باشند.


وی اظهارداشت: در تعطیلات نوروزی سال ۱۳۹۷ شعب منتخب این بانک سوم و چهارم فروردین‌ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ آماده ارائه خدمت به هموطنان هستند و باجه‌های بانکی نیز طی این روزها تعطیل می‌باشند.


رئیس ستاد نوروزی پست‌بانک‌ایران عنوان کرد: برای رفع مشکلات احتمالی شعب و دستگاهِ‌های خودپرداز(ATM) گروه امداد (HELP DESK) بانک نیز در این ایام فعال بوده و ازطریق تلفنبانک ۸۴۲۸۴ برای مشتریان ساکن در استان‌های تهران و البرز و همچنین با شماره ۸۴۲۸۴(۰۲۱) برای مشتریان ساکن در سایر استان‌های کشور آماده پاسخگوئی می‌باشند. وی درپایان گفت: لیست شعب‌ کشیک پست‌بانک‌ایران به همراه مشخصات کامل آن به زودی در وب‌سایت این بانک اطلاع رسانی می‌شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر