14 اسفند 1397 - 09:32
بیمه آرمان پرداخت کرد؛

بیش از ۱۰ میلیارد ریال خسارت جرحی به یک مصدوم

بیمه آرمان بابت خسارت جرحی یک مصدوم حادثه رانندگی در کرمان، بیش از ۱۰ میلیارد ریال خسارت به خانواده زیان دیده پرداخت کرد.
کد خبر : ۹۷۸۵۶
بیمه آرمان

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بیمه آرمان، منصور برهانی نژاد سرپرست شعبه کرمان بیمه آرمان در مراسم اعطای چک پرونده خسارت جرحی به خانواده زیان دیده که با حضور فرماندار، امام جمعه و رییس شورای شهر نرماشیر از توابع استان کرمان و مدیران امور شعب و روابط عمومی بیمه آرمان در محل زندگی مصدوم برگزار شد، ضمن ابراز همدردی با این خانواده گفت: خوشبختانه خودروی مقصر حادثه تحت پوشش شرکت بیمه آرمان بوده و این شرکت پس از دریافت مدارک و قطعی شدن رأی دادگاه نسبت به ایفای تعهدات پس از اخذ مجوزهای لازم اقدام کرده است.


فرماندار و امام جمعه نرماشیر نیز در این مراسم ضمن قدردانی از این اقدام رضایت بخش بیمه آرمان در تسکین آلام خانواده زیاندیده، بیمه را موجب امنیت، آرامش و آسایش خاطر خانواده ها دانست و خواستار توجه مردم به پوشش های بیمه ای و همچنین توجه مسئولان به توسعه چتر حمایتی بیمه در میان آحاد مردم و در سطح کشور شد.


این پرونده مربوط به تصادف یک کودک ۵ ساله بود که در تصادف با یک خودرو سواری دچار مصدومیت شدید شده و در حال حاضر در بستر بیماری است و زندگی نباتی دارد. بر اساس رای صادره از سوی دادگاه، دیه زیان دیده به میزان ۴۴۷.۳۳ درصد تعیین شده بود که چک زیان دیده طی تشریفات قانونی به خانواده مصدوم تحویل و پرونده مختومه شد.


برچسب ها: بیمه بیمه آرمان
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها