21 اسفند 1397 - 15:35
دستیار ارشد وزیر صمت:

مجوز واردات ۴۰۰ قلم کالای جدید به مناطق آزاد صادر می‌شود

دستیار ارشد وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه ۴۰۰۰ قلم کالا بدون ثبت سفارش وارد می‌شود، گفت: ۴۰۰ قلم کالای جدید دیگر به لیست کالاهای وارداتی مناطق آزاد اضافه می‌شود.
کد خبر : ۹۸۱۶۶
گمرک

به گزارش ایبِنا، صادق نجفی در آیین افتتاح پروژه‌های صنعتی و گردشگری منطقه آزاد ارس که با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه ۴ هزار قلم کالا بدون ثبت سفارش وارد می‌شود، اظهار داشت: ۴۰۰ قلم کالای جدید دیگر به لیست کالاهای وارداتی مناطق آزاد اضافه می‌شود.


نجفی با بیان اینکه مناطق آزاد باید ناجی صنعت و تولید کشور باشد افزود: مناطق آزاد و وزارت صنعت همکاری خوبی دارند تا صنعت و اقتصاد در مناطق آزاد توسعه و رونق یابد ضمن اینکه از بازارچه‌های مرزی هم برای واردات کالاهای مهم می‌توانیم استفاده کنیم.


دستیار ارشد وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه باید از مزیت‌های مناطق آزاد برای تقویت و توسعه اقتصادی کشور استفاده کنیم ابراز داشت: در شرایط بحران می‌توان از مزیت‌های منطقه برای تبدیل تهدید به فرصت استفاده کرد.


نجفی با اشاره به اینکه تحریم‌ها را دور می‌زنیم و مثل شب عملیات جنگی، در عملیات اقتصادی هم با طرح ریزی و برنامه ریزی مناسب، اجازه نمی‌دهیم با همراهی فعالان عرصه اقتصادی، دشمن به اهدافش برسد خاطرنشان کرد: پیروزی در این راه به اعتقاد، اراده و ریسک نیاز دارد. امروز این کشور را باید با ریسک نجات دهیم، این روحیه باید تقویت شود که نمی‌شود و نمی‌توانیم مانع بزرگی در این راه است.


وی با بیان اینکه نمی‌گویم سختی و گرانی نیست، ولی دشمن کارش این است که از هر طریقی ضربه بزند، اضافه کرد: باید آستین‌ها را بالا زد و کمک کنیم چراکه اعتقاد دارم بخش عظیمی از مشکلات اقتصادی با ظرفیت مناطق آزاد قابل حل است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر