07 فروردين 1398 - 10:33

افزایش تیم های کارشناسی و ارزیابی بیمه آرمان در مناطق سیل زده

شرکت بیمه آرمان با هدف تسریع و تسهیل در پیگیری امور زیاندیدگان ناشی از سیلاب های اخیر در مناطق شمالی کشور، تیم های کارشناسی و ارزیابی خسارت خود را در این مناطق افزایش داد.
کد خبر : ۹۸۵۰۹
بیمه آرمان

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بیمه آرمان، کامبیز پیکارجو مدیرعامل این شرکت با هدف کاهش دغدغه بیمه شدگان در مناطق سیل زده به ویژه گنبدکاووس، دستور داد تیم های کارشناسی و ارزیابی بیمه آرمان از پنج تیم به هشت تیم افزایش یابد.


این تیم ها مرکب از کارشناسان ستاد و شعب استان های گلستان و مازندران است و با مدیریت و نظارت عسگر معزی سرپرست معاونت فنی بیمه آرمان از ۲۹ اسفند به کار بازدید از واحدهای مسکونی و تجاری تحت پوشش، تشکیل پرونده و ارزیابی خسارت مشغول هستند.


بر اساس این گزارش، زیاندیدگان تحت پوشش در این مناطق نیز می توانند با مراجعه به شعب گرگان و ساری و باجه ها و نمایندگی های این شرکت در منطقه نسبت به اعلام خسارت و تشکیل پرونده اقدام کنند تا در کمترین زمان ممکن خسارت آنها بررسی و پرداخت شود.


پیشتر، مدیر عامل بیمه آرمان با حضور در شعبه ساری، ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان مناطق شمالی کشور، دستور تشکیل کمیته ای در منطقه سرپرستی شمال کشور برای بررسی دقیق ابعاد این حادثه ناگوار و تسریع در رسیدگی به پرونده زیاندیدگان را صادر کرده بود.


برچسب ها: بیمه بیمه آرمان
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر