10 فروردين 1398 - 12:07
هشدار عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات :

سرمایه گذاری با گمانه زنی در بازار ارز پر ریسک است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات هشدار داد : مردم براساس گمانه زنی ها سرمایه ها خود را به بازار ارز نبرند.
کد خبر : ۹۸۵۵۲
طرح

به گزارش ایبِنا به نقل از خانه ملت، عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس اعلام کرد : مردم براساس گمانه زنی ها سرمایه ها خود را به بازار ارز نبرند.


مهرداد بائوج لاهوتی عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس، با اشاره به برخی گمانه زنی ها برای نرخ ارز در سال ۹۸  و افزایش قیمت دلار در ماه های ابتدای سال جدید تاکید کرد: نباید با اظهارنظر درباره جزییاتی که صحت آن مشخص نیست، در بازار، به خصوص بازار ارز التهاب ایجاد کرد.


عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس ادامه داد: عده ای از فضای روانی جامعه  سوءاستفاده می کنند این در حالی است که ارز خرید و فروشی نمی شود از این رو به مردم توصیه می کنیم به فضای روانی توجه نداشته باشند.


نماینده مردم لنگرود در مجلس دهم با بیان اینکه مردم پول های خود را به بازار ارز نبرند، عنوان کرد: نرخ واقعی حدود دلار ۷ تا ۸ هزار  تومان و براساس ارزش ارز نیمایی است، بنابراین اگر مردم اکنون دست به خرید دلار بزنند در آینده با کاهش نرخ دلار متضرر می شوند.


لاهوتی، با تاکید براینکه نرخ دلار در سال ۹۸ باید منطقی باشد، بیان داشت: سال ۹۷ براساس شرایط پیش آمده و اعمال تحریم های اقتصادی آمریکا علیه ایران شاهد التهاب در بازار و جهش ناگهانی نرخ دلار در بازار بوده ایم، که علت اصلی آن تاثیر روانی بود، بنابراین باید از تاثیر روانی بر اقتصاد کشور مراقبت کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر