24 فروردين 1398 - 17:21

چهارمین مرحله کمکهای غیرنقدی بانک توسعه تعاون به لرستان و خوزستان

در راستای همدردی با حادثه دیدگان سیل اخیر همکاران بانک توسعه تعاون در استانهای خوزستان و لرستان چهارمین دور کمکهای غیرنقدی خود را به مناطق سیل زده این استانها ارسال کردند.
کد خبر : ۹۸۹۰۱
ارسال چهارمین مرحله کمکهای غیرنقدی بانک توسعه تعاون به سیل زدگان  استانهای لرستان و خوزستان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، شایان ذکر است اقلام مصرفی سیل زدگان به صورت پکهای آماده شامل برنج ، تن ماهی ، روغن ،مایع دستشویی ، کبریت ، پتو ، آب معدنی وتوزیع غذای گرم و بسته های غذایی شامل بیسکویت، مربا ، حلواشکری، مواد بهداشتی و ... از طریق پرسنل بانک  و نیروهای سازمان هلال احمر مستقر درمناطق سیل زده استان خوزستان شامل شهرستانهای شوش ، سوسنگرد  و همچنین  روستاهای  چم حیدر ، دمرود ، پلدختر، ویسیان ،معمولان و کوهدشت  در شهرستان لرستان توزیع شده است.


لازم به ذکر است  همچنین این بانک در همکاری با جمعیت هلال احمر کشور با انتشار شماره حساب ۳۱۳.۱۱۱.۲۵۵۹۲۹۴.۱ و شماره کارت ۹۹۹۹-۰۹۹۹-۰۸۷۰-۵۰۲۹ به جمع آوری کمک های نقدی مردم مبادرت ورزیده است.


همچنین تجمیع کمک همکاران بانک دراستانهای سراسرکشوربه منظور تهیه و ارسال مایحتاج ضروری و اقلام مصرفی هموطنان آسیب دیده خوزستان از دیگر اقدامات انجام شده درراستای عمل به مسئولیت های اجتماعی بانک می باشد که با استقبال همکاران مواجه شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر