25 فروردين 1398 - 10:16
مدیرعامل پست‌بانک‌ در آئین تجلیل از جانبازان:

بانک‌ها در جنگ اقتصادی، مسئولیت سنگین و مهمی بردوش دارند

مدیرعامل پست بانک در آئین تجلیل از کارکنان جانباز این بانک گفت: کشور ما درحال حاضر درگیر جنگ اقتصادی است و در این شرایط بانک‌ها مسئولیت سنگین و مهمی بردوش دارند.
کد خبر : ۹۸۹۱۲
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، شیری ضمن ابراز همدری با هموطنان سیل زده و تبریک اعیاد شعبان افزود: جانبازان برای حفظ امنیت کشور و دفاع از ارزش‌ها، جان و مال خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند و زبان ما برای تقدیر از این رشادت‌ها قاصر است.


وی تصریح کرد: روحیه ایثارگری مردم، کشور ما را در شرایط کنونی قرارداده و اگر این روحیه نبود درحال حاضر از استقلال و امنیت کشور بی‌بهره بودیم. مدیر عامل پست بانک ایران تاکید کرد: جانبازان و ایثارگران همانگونه که در جبهه ها برای جانفشانی مسابقه می‌دادند در شرایط جنگ اقتصادی نیز پیشگام بوده و در ترویج روحیه مسئولیت‌پذیری و تلاش در بین همکاران همواره کوشا هستند.


شیری خاطرنشان کرد: اینکه چند سال است مقام معظم رهبری شعار سال را از مسائل اقتصادی انتخاب می‌نماید، نشان دهنده اهمیت موضوع اقتصاد در خنثی‌کردن توطئه های دشمنان است و چون بانک‌ها در بطن جنگ اقتصادی هستند مسئولیت ما نیز در این شرایط حساس و سرنوشت‌ساز است.


وی روند رونق و پیشرفت پست بانک ایران را بسیار مطلوب و چشمگیر دانست و افزود: عامل اصلی پیشرفت و رونق روزافزون این بانک سرمایه انسانی توانمند و پرتلاش آن است. وی بر لزوم طراحی و تعیین اهداف بانک در شاخص‌های؛ منابع، مطالبات، بانکداری الکترونیک و بهره‌وری شعب تاکید کرد و گفت: برای برنامه‌ریزی و موفقیت برنامه های بانک نیازمند همفکری تمام همکاران به ویژه ایثارگران هستیم و چون ایثارگران برای پیشرفت کشور هزینه داده‌ و احساس مسئولیت بیشتری در این زمینه دارند.


مدیرعامل پست بانک ایران، وظایف امور ایثارگران را با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: نظارت بر بخشنامه‌ها و ضوابط مربوط به ایثارگران، هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط با موضوع، رعایت شان و جایگاه ایثارگران و انعکاس انتظارات و نظرهای آنان به مدیران ارشد بانک باید به طور جدی توسط امور ایثارگران بانک پیگیری و اجراء شود.


همچنین اسدگرامی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده درحوزه ایثارگران گفت: روز جانباز، روز بزرگی است و وظیفه همه ما است که قدردان ایثارگری و رشادت‌های جانبازان باشیم زیرا امنیت و آسایش مدیون شهداء، جانبازان و ایثارگران است و اینها در همه زمینه‌ها به ویژه در کمک‌رسانی به آسیب دیدگان سیل اخیر پیشقدم شدند.


گفتنی است، در این نشست تعدادی از مدیران بانک و جانبازان حاضر درجلسه دیدگاه‌های خود را مطرح و در پایان نیز دکتر شیری از جانبازان بانک تقدیر به عمل آورد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر