04 ارديبهشت 1398 - 14:21

افزایش ۹۱۹ واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس تهران بعد از دو روز کاهش، امروز با ۹۱۹ واحد افزایش در ارتفاع ۲۰۳ هزار و ۷۷۷ واحدی ایستاد.
کد خبر : ۹۹۲۶۸
بورس

به گزارش ایبِنا، تمامی شاخص های بورس تهران امروز (چهارشنبه) با افزایش همراه بودند. بر این اساس، شاخص کل امروز با ۹۱۹ واحد افزایش معادل ۰.۴۵ درصد به ۲۰۳ هزار ۷۷۷ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی» با ۲۶۵ واحد رشد معادل ۰.۴۵ درصد به ۵۸ هزار ۷۲۷ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۵۱۶ واحد افزایش معادل ۱.۲۷ درصد به ۴۱ هزار و ۱۰۷ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۳۶۰ واحد رشد، معادل ۱.۲۷ درصد به ۲۸ هزار و ۶۴۲ واحد، شاخص آزاد شناور با یک هزار و ۴۴۴ واحد رشد، معادل ۰.۶۳ درصد به ۲۳۰ هزار و ۳۱۰ واحد، شاخص بازار اول با ۸۲۷ واحد افزایش معادل ۰.۵۴ درصد به ۱۵۲ هزار ۹۰۷ واحد و شاخص بازار دوم با یک هزار و ۱۲۵ واحد رشد معادل ۰.۲۹ درصد، به ۳۹۲ هزار و ۶۴۱ واحد رسید.


امروز همچنین بیش از ۷ میلیارد و ۴۷۱ میلیون و ۱۶۶ هزار برگه سهم در ۲۸۹ هزار و ۴۹۰ نوبت معاملاتی به ارزش بیش از یک هزار و ۲۴۵ میلیارد تومان داد و ستد شد.


 نمادهای تاثیرگذار


از سویی دیگر امروز ۷ نماد «کگل با ۱۴۵ واحد، وبصادر با ۹۶ واحد، وتجارت با ۹۳ واحد، بفجر با ۷۰ واحد» بیشترین تاثیر مثبت و ۳ نماد «پارسان با ۱۳۶ واحد، فارس با ۸۳ واحد و ومعادن با ۷۹ واحد» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.


نمادهای پُربیننده امروز نیز ۷ نماد «وتجارت (بانک تجارت)، خودرو (ایران خودرو)، خساپا (سایپا)، وبملت (بانک ملت)، خپارس (پارس خودرو)، های وب (داده گستر عصر نوین)، فولاد (فولاد مبارکه اصفهان)» بودند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها