09 ارديبهشت 1398 - 10:49
مدیرعامل بانک صنعت و معدن خبر داد؛

پرداخت ۱۰۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع استان فارس

حسین مهری اعلام کرد: طی چند سال اخیر تعداد ۳۷ طرح با تسهیلات ۲۲ هزار میلیارد ریال در این استان به بهره برداری رسیده و ۱۲ طرح دیگر نیز با تسهیلاتی بالغ بر ۵۹ هزار میلیارد ریال در دست اجرا است
کد خبر : ۹۹۳۸۴
حسین مهری

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، حسین مهری رییس هیأت مدیره و مدیرعامل که به همراه اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران این بانک به استان فارس سفر کرده بود، روز چهارشنبه ضمن بازدید از صنایع استان در جمع کارکنان این بانک حضور یافته و با ابراز رضایت از عملکرد شعب این استان اظهار داشت: در بسیاری از شاخص های عملکردی بانک، پیشرفت چشمگیری داشته ایم و انتظار می رود در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامگذاری گردیده در راستای اهداف اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی مؤثر و کارآمدتر باشیم.
مهری بیان داشت: در شرایط کنونی اقتصاد کشور، قطعاً حمایت از صنعتگران نیاز به همکاری و همدلی همگانی دارد و ضروریست جهت تسریع در خدمت رسانی، رویه ها و فرآیندها را اصلاح کنیم تا از مشکلات صنعتگران که به عنوان فرماندهان خط مقدم جبهه مبارزه با تحریم های یک جانبه استکبار جهانیست کاسته شود.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: جهت تسریع در فرآیندها به دنبال افزایش اختیارات شعب و سرپرستی ها هستیم تا با اصلاح روشها مسیر را برای خدمت دهی مطلوب تر به مشتریان هموار سازیم.
وی خاطرنشان کرد: هدف ما تسهیل ارائه خدمات به واحدهای صنعتی و تولیدی است که در این شرایط دچار مشکل شده اند و می بایست از همه ابزارهای قانونی برای رفع نیاز آنان استفاده کنیم. 
رییس هیأت مدیره بانک تأکید کرد: استقرار بانکداری شرکتی یکی دیگر از اولویت های این بانک است تا بتواند تمامی نیازهای مشتریان را با فرآیندهایی کاملا متفاوت از گذشته، پاسخ دهد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن در ادامه سفر به استان فارس روز چهارشنبه از شرکت های ذوب آهن پاسارگاد، سیمان خاکستری نی ریز و فولاد غدیر نی ریز و روز پنجشنبه از شعبه شهرک صنعتی ، کاغذ زاگرس و شرکت پرشیا زرین آبنوس بازدید کرد و به منظور بررسی مشکلات و اتخاذ تصمیم های لازم به منظور رونق فعالیت این واحدها با مدیران این شرکت ها به گفتگو نشست.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها