14 ارديبهشت 1398 - 11:51
لاری در گردهمایی مدیران ارشد بانک مسکن:

گام‌های عملیاتی بانک مسکن برای انحلال و ادغام شعب ناکارآمد

مدیر امور استان‌ها و بازاریابی بانک مسکن از گام عملیاتی و جدی این بانک برای ادغام و انحلال شعب در راستای افزایش بهره وری عملکرد بانک خبر داد.
کد خبر : ۹۹۵۴۹
بانک مسکن



به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، دومین روز گردهمایی مدیران ارشد بانک مسکن امروز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت در محل ستاد مرکزی این بانک برگزار شد. نخستین برنامه روز دوم همایش برگزاری پنل «ارائه پیشنهادها و راهکارهای آتی در بخش رونق مسکن و نقش بانک در این حوزه» و «افزایش بهره و و بهینه سازی فرآیندها» به ریاست محمود لاری مدیر امور استان ها و بازاریابی و با حضور امیری مدیر شعب استان مرکزی و مدیر شعب استان البرز بود.


در این پنل، محمود لاری در دومین روز از گردهمایی مدیران ارشد بانک مسکن با اشاره به گام های عملیاتی بانک مسکن برای اجرای طرح بهینه سازی شعب گفت: با توجه به دستور آقای رحیمی انارکی مدیرعامل محترم بانک در سال گذشته، قرار شد در راستای ارتقای بهره وری، ۵ درصد از شعب ناکارآمد انحلال و در شعب دیگر ادغام شوند.


وی با بیان اینکه بانک مسکن از سال گذشته به شکل جدی برنامه‌ریزی‌های لازم برای ادغام و انحلال شعب و باجه‌ها را در دستور کار خود قرار داد، گفت: در همین راستا در سال ۹۷، هشت شعبه ناکارآمد بانک منحل و در شعب دیگر ادغام شدند.


مدیر امور استان‌ها و بازاریابی بانک مسکن با تاکید بر اینکه برنامه ادغام و انحلال در سال ۹۸ با جدیت بیشتر در دستور کار قرار می گیرد، اظهار داشت: این برنامه برای سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ هم در دستور کار قرار دارد.


لاری خطاب به مدیران ارشد بانک گفت: ما در این حوزه نباید تعصب سازمانی و منطقه‌ای داشته باشیم بلکه باید کمک کنیم تا این برنامه در جهت ارتقای سطح بهره وری بانک به خوبی پیش رود.
این مقام مسئول در بانک مسکن همچنین تاکید کرد: در پایان از مدیریت‌های مناطق و استانی در خواست می‌کنیم که برنامه ادغام و انحلال را طبق برنامه زمان بندی در دستور کار داشته باشند.





ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر