15 ارديبهشت 1398 - 18:42

تکمیل و پرداخت خسارت روزانه هزار پرونده سیل ازسوی تجارت‌ نو

مدیر بیمه‌های اموال تجارت ‌نو از تکمیل و اقدام به پرداخت خسارت روزانه بیش از یک هزار فقره پرونده در مناطق سیل زده خبر داد.
کد خبر : ۹۹۶۱۹
بیمه تجارت نو

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بیمه تجارت نو، محمدرضا کیهان درباره ماحصل فعالیت مجموعه تجارت ‌نو در حادثه سیل اخیر گفت: تاکنون بیش از۴۰ هزار مورد خسارت از سوی بیمه گذاران اعلام شده است که مجموعه با کمک گرفتن از تمامی ظرفیت کارشناسی خود و کارشناسان مستقل بیمه مرکزی توانسته ایم ارزیابی و کارشناسی بیش از۳۴ هزار واحد مسکونی، اداری، صنعتی و غیر صنعتی را به اتمام برسانیم که پرونده آنها در حال تکمیل است.


وی یکی از وظایف ذاتی شرکت های بیمه را تسریع و تسهیل در پرداخت خسارت بیمه گذاران و اجرای دقیق و به موقع تعهدات برشمرد و اظهار داشت: با توجه به وسعت مناطق خسارت دیده و حجم بالای پرونده های تشکیل شده، در کمک به کاهش آلام مددجویان کمیته امداد به دستور مدیرعامل چک خسارت ۱۰۰ میلیارد ریال به طور علی الحساب صادر شد.


مدیر بیمه‌های اموال تجارت ‌نو با اشاره به تاکید مدیر عامل مبنی بر «تا آخر درکنار مددجویان آسیب دیده کمیته امداد امام خمینی (ره) ایستاده ایم»، اظهارداشت: همچنان تیم‌ های ارزیابی خسارت بیمه ‌تجارت ‌نو در کل استان‌ های حادثه دیده مستقر هستند. کار ارزیابی خسارت با سرعت خوبی در حال انجام است که در ماحصل آن روزانه بیش از یک هزار فقره پرونده خسارت تکمیل و اقدام به پرداخت خسارت می شود.


کیهان اقدام بیمه مرکزی و شرکت‌ های بیمه اتکایی داخلی در خصوص عقد قراردادهای اتکایی مناسب در زمان تحریم ‌ها که موجب عدم وقفه در ارائه پوشش های اتکایی شدند را نقطه قوتی در کارنامه کاری این نهادها برشمرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
اینفوگرافیک
بیشتر
پربیننده ها