جزییات معاملات دیگنیتی در بورس کالا امروز ۲۲ آذر

جزییات معاملات دیگنیتی در بورس کالا امروز ۲۲ آذر
امروز ۲۲ آذرماه برای ۲۱۴ دستگاه دیگنیتی در چهار مدل رنگ ۱۷۹۰ سفارش ثبت شده است.
کد خبر : ۱۴۴۱۲۷

به گزارش خبرنگار ایبِنا، امروز ۵۴ دستگاه دیگنیتی مشکی (تریم قرمز) متعلق به بهمن موتور با قیمت پایه ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۶۳.۳۹ درصدی، با قیمت یک میلیارد و ۳۴۲ میلیون و ۲۸۷ هزار تومان فروخته شد. برای این خودرو ۴۷۰ نفر متقاضی وجود داشت. این در حالی است که آخرین بار این مدل ماشین یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان معامله شده بود.


دیگنیتی مشکی (تریم مشکی) با ۵۷.۱۳ درصد رقابت معامله شد


امروز ۵۴ دستگاه دیگنیتی مشکی (تریم قرمز) متعلق به بهمن موتور با قیمت پایه ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۵۷.۱۳ درصدی، با قیمت یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون و ۸۲۴ هزار تومان فروخته شد. برای این خودرو ۴۵۰ نفر متقاضی وجود داشت.


دیگنیتی سفید (تریم قرمز) با ۵۳.۵۴ درصد رقابت معامله شد


امروز ۵۳ دستگاه دیگنیتی سفید (تریم قرمز) متعلق به بهمن موتور با قیمت پایه ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۵۳.۵۴ درصدی، با قیمت یک میلیارد و ۲۶۱ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان فروخته شد. برای این خودرو ۳۹۶ نفر متقاضی وجود داشت.


دیگنیتی سفید (تریم مشکی) با ۵۳.۵۴ درصد رقابت معامله شد


امروز ۵۳ دستگاه دیگنیتی سفید (تریم مشکی) متعلق به بهمن موتور با قیمت پایه ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۵۶.۰۴ درصدی، با قیمت یک میلیارد و ۲۸۱ میلیون و ۷۷۳ هزار تومان فروخته شد. برای این خودرو ۴۷۴ نفر متقاضی وجود داشت.

 

لازم به ذکر است که خریداران ملزم به واریز وجه مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌ها همزمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حساب اعلامی به نام بهمن موتور هستند.

هزینه‌ها برای تمامی خودرو‌ها شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده که برای خودرو دیگنیتی مشکی (تریم قرمز) حدود ۱۲۰ میلیون تومان می شود و سایر هزینه‌ها مربوط به مالیات و عوارض شماره گذاری، هوشمندسازی کارت خودرو، هزینه خدمات پست، تولید پلاک و شماره گذاری و بیمه شخص ثالث است که برای دیگنیتی ۳۹ میلیون و ۴۴۱ هزار و ۹۲۷ تومان است. همه هزینه‌های فوق صرفا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب بهمن موتور واریز شود.

نویسنده: مرتضی ابراهیمی
برچسب ها: خودرو بورس کالا
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر