زمان دقیق واریز «سود یک میلیون تومانی» سهام عدالت مشخص شد

زمان دقیق واریز «سود یک میلیون تومانی» سهام عدالت مشخص شد
طبق گفته رئیس سازمان بورس؛ سود مرحله اول سهام عدالت فردا واریز می‌شود و سود مرحله دوم نیز تا قبل از پایان سال، پرداخت خواهد شد.
کد خبر : ۱۴۴۴۴۸

به گزارش خبرنگار ایبِنا؛ پیمان حدادی مشاور رئیس سازمان بورس، مدتی قبل اعلام کرد که سود سال ۱۴۰۰ در دو مرحله واریز می‌شود که مرحله اول آن تا پایان آذر یا اول دی ماه است و سودِ سهام عدالت امسال دو برابر سال گذشته است یعنی افرادی که پرتفوی ۵۳۵ هزار تومانی دارند امسال حدود یک میلیون تومان سود خواهند گرفت و افراد دارای سهام یک میلیون تومانی هستند، سودشان دو میلیون تومان خواهد بود.

 

امروز نیز رئیس سازمان بورس اعلام کرد که سود سهام عدالت فردا واریز خواهد شد که مبلغ آن در مرحله اول با توجه به میزان سهام عدالت هر فرد، متفاوت خواهد بود. همچنین با توجه به پیش بینی‌ها دررابطه با دو برابر بودن میزان سود امسال نسبت به سال گذشته، عشقی رئیس سازمان بورس گفت: مبلغ سود پرداختی برای سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۶۰۰ هزار تومان، سبد سهام یک میلیون تومانی، یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان و برای سایر طبقات سهام عدالت هم به تناسب واریز خواهد شد و باقی سود با تکمیل واریزی شرکت‌های سرمایه‌پذیر تا قبل از پایان سال به صورت کامل پرداخت خواهد شد.

 

سهامداران عدالت برای دریافت سود، حتما باید اطلاعات خود را در سامانه سجام تکمیل کرده باشند که اکنون حدود ۴۴ میلیون نفر از سهامداران اطلاعات خود را تکمیل کردند در پایان هر سال مبلغی تحت عنوان سود سهام عدالت به سهامداران پرداخت می‌شود که این رقم نسبت به سال قبل با افزایش همراه است. امسال نیز سود سهام عدالت برعکس سال قبل در دو مرحله واریز می‌شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر