16 اسفند 1401 - 10:38
ایبِنا گزارش می‌دهد؛

سقوط آزاد دلار/ دلار صرافی‌ها وارد کانال ۴۴ هزار تومان شد

سقوط آزاد دلار  دلار صرافی‌ها وارد کانال ۴۴ هزار تومان شد
خریددلار توافقی در صرافیها وارد کانال ۴۴ هزار تومان شد و این حاکی از ادامه روند کاهشی نرخ‌ها و حتی ورود به کانال ۴۰ هزارتومان است.
کد خبر : ۱۴۷۶۸۸

به گزارش خبرنگار ایبِنا، با گذشت ۱۴ روز از آغاز به کار مرکز مبادله ایران نرخ ارز بیش از ۱۰ هزار تومان کاهش یافته و در حال حاضر خرید دلار توافقی در صرافی‌ها وارد کانال ۴۴ هزار تومان شده و فروش آن نیز به ۴۶ هزار تومان رسیده است.

 

امروز همچنین در صرافی‌ها درهم امارات ۱۲۸۰۰ خریداری و ۱۲۹۵۰ فروخته می‌شود. این در حالی است که درهم اسکناس د حواله آن نیز در مرکز مبادله به ترتیب ۱۱ هزار و ۵۵۸ تومان و ۱۰ هزار و ۵۰۷ تومان کشف قیمت شد.

 

سقوط آزاد دلار/ دلار صرافی‌ها وارد کانال ۴۴ هزار تومان شد

 

همچنین امروز صبح دلار اسکناس در مرکز مبادله ارز و طلای ایران ۴۲ هزار و ۴۴۶ تومان و دلار حواله ۳۸ هزار و ۵۸۷ تومان کشف قیمت شد که نسبت به چند روز پیش حدود سه هزار تومان کاهش قیمت داشته است.
یورو اسکناس نیز نرخ ۴۵ هزار و ۳۸۷ تومان و حواله آن ۴۱ هزار و ۲۶۱ تومان در مرکز مبادله قیمتگذاری شد.

 

 

قیمت انواع سکه در بازار

 

در زمان تنظیم این گزارش سکه تمام بهار طرح قدیم ۲۳ میلیون و ۴۶۶ هزار تومان و سکه طرح جدید ۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان درج قیمت شده است.

 

همچنین نیم سکه ۱۵ میلیون و ۲۶۶ هزار تومان، ربع سکه ۹ میلیون و ۲۶۶ هزار تومان و سکه گرمی ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.


براساس پیش‌بینی فعالان بازار، در ادامه روز قیمت ارز و طلا همچنان کاهشی خواهد بود که در این راستا راه اندازی مرکز مبادله ایران و افزایش اختیارات بازار ارز در بازگشت ارز‌های صادراتی به کشور و همچنین باز گذاشتن دست صرافان در معاملات از دلایل تاثیر گذار در روند کاهشی قیمت‌ها در بازار ارز عنوان می‌شود.

 

 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر