قیمت سکه در بازار امروز؛ یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲/ کاهش قیمت سکه طرح جدید

قیمت سکه در بازار امروز؛ یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲  کاهش قیمت سکه طرح جدید
سکه طرح جدید در بازار امروز با قیمت ۲۸ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته ۰.۵۶ درصد کاهش داشته است.
کد خبر : ۱۵۲۲۱۹

بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار ایبِنا از بازار طلا و سکه، در معاملات امروز یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ سکه طرح جدید با قیمت ۲۸ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان معامله می‌شود و نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۵۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد. سکه طرح قدیم نیز با قیمت ۲۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومانی فروخته می‌شود که نسبت به روز گذشته ۰.۴۳ درصد کاهش داشته است.

 

ربع سکه در معاملات امروز با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان معامله می‌شود و سکه گرمی ۶ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان است. نیم سکه نیز در معاملات امروز قیمت ۱۵ میلیون و ۶۸۰ هزار تومانی دارد.

 

قیمت سکه طرح جدید نسبت به قیمت‌های روز گذشته در حالی در سطح پایین‌تری قرار گرفته که در پایان معاملات دیروز بر اثر هیجانات کاذب قیمت آن به ۲۹ میلیون تومان نیز رسید. گرچه طبق نظر برخی کارشناسان افزایش قیمت‌های دیروز مبنی بر معاملات واقعی نبوده و ناشی از قیمت‌سازی دلالان برای نوسان‌گیری از بازار طلا بوده است، اما این اتفاق یک نکته کلیدی در قلب خود دارد و آن اینکه در شرایطی که بازار دچار هیجانات کاذب و همراه با اخبار منفی نادرست است، نباید تحت تاثیر هیجانات قرار گرفت و صبر کرد تا قیمت‌ها به ثبات برسند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر