21 تير 1402 - 09:54

حمایت مجلس از طرح‌های تامین مالی زنجیره‌ای در مناطق محروم

حمایت مجلس از طرح‌های تامین مالی زنجیره‌ای در مناطق محروم
نماینده مجلس گفت: با استفاده از طرح تامین مالی زنجیره‌ای منابع در مسیر درست هدایت شده و بروکراسی اداری نیز از میان برداشته می‌شود.
کد خبر : ۱۵۲۸۵۰

عضو‌کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر ضرورت توانمندسازی قشر ضعیف جامعه و رفع نیاز‌های آنها، گفت: باید در شرایط فعلی جامعه، دولت و مسئولان توجه بیشتری به قشر ضعیف جامعه داشته باشند تا نیاز‌های اساسی آن‌ها تامین شود.

 

رحیم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایبِنا با اشاره به همکاری سامانه سککوک با کمیته امداد در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه برای خرید لوازم خانگی در راستای تامین مالی زنجیره‌ای، اظهار کرد: مجلس با چنین تدابیری موافق بوده و آماده است تا موانع پیش روی آن‌ها را بردارد.

 

نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال جهش تولید باید تدابیر ویژه‌ای برای تهیه کالا‌های ایرانی از سوی اقشار مختلف جامعه در نظر گرفته شود، تصریح کرد: با توجه به تورم موجود لازم است بسته‌های حمایتی بیشتری برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه در نظر گرفته شود.

 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه از مزایای استفاده از طرح تامین مالی زنجیره‌ای و سامانه‌هایی همچون سککوک؛ شفافیت هر چه بیشتر مراودات است، گفت: وقتی از این سامانه که در قالب طرح تامین مالی زنجیره‌ای است، استفاده شود قطعا منابع در مسیر درست هدایت شده و بروکراسی اداری نیز از میان برداشته می‌شود که از این رو این اقدام قابل تقدیر است.

 

زارع ادامه داد: باید تدابیر اینچنینی برای رفع نیاز اقشار ضعیف جامعه بیش از پیش مدنظر باشد تا فاصله طبقاتی رخ داده تا حدودی کاهش یافته و امیدواری بیشتری در میان مردم رخ دهد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر