هشدار یک بانک عراقی

هشدار یک بانک عراقی
بانک "الرافدین" عراق به مشتریان خود، به دلیل انتشار صفحات جعلی و لینک‌های الکترونیکی جعلی که ممکن است حساب‌های آنها را هک کند، هشدار داد.
کد خبر : ۱۵۴۱۲۹

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از المیادین، بانک الرافدین عراق به دارندگان کارت‌های الکترونیکی نسبت به برخورد با اشخاص ناشناس خارج از بانک و لینک‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی که مدعی ترویج پیش پرداخت و وام هستند، هشدار داد.

وب سایت السومریه به نقل از بیانیه دفتر رسانه‌ای این بانک که در آن به گسترش صفحات جعلی و لینک‌های الکترونیکی جعلی اخیرا اشاره کرده است، مدعی همکاری با بانک و درخواست از مشتریان برای ورود به سیستم برای ارائه درخواست‌های پیش پرداخت شخصی و وام است.

در این بیانیه تاکید شده است که این بانک با هیچ طرف یا مؤسسه‌ای که پیش‌پرداخت و وام را ترویج می‌کند، همکاری نمی‌کند و ترویج عملیات قرض الحسنه تنها از طریق شعب بانک انجام می‌شود.

این بانک با اشاره به اینکه در حال حاضر پیشرفت‌های الکترونیکی به طور موقت متوقف شده است، به دارندگان کارت‌های الکترونیکی توصیه می‌کند مراقب باشند تا با صفحات و لینک‌های مشکوک که اقدام به کلاهبرداری از مشتریان می‌کنند، برخورد نکنند.

در این بیانیه از کارمندان و بازنشستگانی که دارای کارت پرداخت الکترونیکی از بانک هستند، خواسته شده است که مراقب باشند و احتیاط کنند و اطلاعات مربوط به کارت‌های خود مانند داده‌های "Master Card" یا رمز عبور را در اختیار هر کسی که ادعا می‌کند با بانک آن‌ها مرتبط است را فاش نکنند.

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر