سفیر نیکاراگوئه در ایران در گفت‌وگو با ایبنا؛

روابط تجاری ایران و نیکاراگوئه در حال افزایش است

روابط تجاری ایران و نیکاراگوئه در حال افزایش است
سفیر جمهوری نیکاراگو در ایران از توسعه روابط تجاری دو کشور خبر داد.
کد خبر : ۱۵۷۸۹۵

رامون مونکادا کلیندرس؛ سفیر جمهوری نیکاراگوئه در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا اعلام کرد: ما اینجا هستیم تا بتوانیم با توجه به توافق‌ها روابط را بین دو کشور تحکیم بخشیده و گسترش بدهیم. 

 

وی افزود: همانطور که می‌دانید دو انقلاب در دنیا رخ داد که شامل انقلاب ایران و انقلاب نیکاراگوئه بود که همه دنیا این دو انقلاب را به عنوان انقلاب‌های دوقلو شناختند و پس از آن روابط بسیار خوبی میان دو کشور در همه زمینه‌ها برگزار شده است. 

 

سفیر جمهوری نیکاراگوئه که به تازگی وارد تهران شده است، افزود: من تازه به ایران آمده ام و حدود سه ماه است در این کشور حضور دارم، ولی در همین مدت کوتاه نیز توافقات بسیار خوبی برقرار شده و بر اساس این توافق‌ها روابط فی‌مابین در حال گسترش است. 

 

وی با بیان اینکه از زمانی که آقای رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران به نیکاراگوئه سفر کردند، زمینه‌های تجاری و اقتصادی بسیاری ایجاد شد و توافق‌هایی امضا کرده ایم و یا در حال امضای آن هستیم که در آینده روابط بازرگانی دو کشور نقش مهمی خواهد داشت. 

 

مونکادا کلیندرس تاکید کرد: آنچه مهم جلوه می‌کند، احساس برادری و احترامی است که بین دو کشور وجود دارد و این همبستگی باعث پیوند ملت‌ها است. 

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر