15 ارديبهشت 1403 - 16:58
در گفت‌وگو با ایبِنا مطرح شد؛

تامین لجستیک در بخش تولید عامل تحقق شعار سال است

تامین لجستیک در بخش تولید عامل تحقق شعار سال است
تامین هرچه سریع‌تر زیرساخت‌ها می‌تواند عامل مهمی در جذب سرمایه‌گذاری و جهش تولید باشد.
کد خبر : ۱۶۱۶۲۶

جلیل جلالی‌فر؛ فعال اقتصادی درگفت‌وگو با خبرنگار ایبِنا در خصوص راه‌های تحقق شعار سال و حرکت به سمت جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: یکی از راه‌هایی که می‌تواند زمینه ساز جهش تولید باشد، تامین زیرساخت‌هایی است که مردم را در مسیر سرمایه گذاری در بخش‌های مولد قرار می‌دهد. به این خاطر لازم است دولت و حاکمیت به سمت تامین زیرساخت‌های مهم برای بخش تولید و ایجاد انگیزه و رغبت در سرمایه گذار باشد.

 

وی در این باره تصریح کرد: بخشی از جهش تولید وابسته به تامین لجستیک است. اگر دولت اجازه دهد بخش خصوصی در این حوزه سرمایه گذاری کند یا اینکه دولت نیز در کنار بخش خصوصی زیرساخت‌های جهش تولید اعم از لجستیک مورد نیاز را تامین کند؛ قطعا چند گام با جهش تولید فاصله خواهیم داشت.

 

این فعال تجاری و اقتصادی یادآور شد: تامین هر چه سریع‌تر زیرساخت‌ها می‌تواند عامل مهمی در جذب سرمایه گذاری باشد، به این معنا که اگر زنجیره زیرساخت‌های لجستیکی در ایران کامل باشد، سرمایه گذار علاقمند به سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف تولیدی می‌شود به این دلیل که در مدیریت زنجیره تامین یا دانش زنجیره تامین مهمترین اصل، وجود لجستیک است؛ چرا که منجر به ایجاد ارزش افزوده می‌شود.

نویسنده: میلاد شکری
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر