21 ارديبهشت 1403 - 11:32

سرمایه گذاران تل آویو را ترک می‌کنند

سرمایه گذاران تل آویو را ترک می‌کنند
وب سایت کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی از بدتر شدن رتبه تل آویو در رتبه بندی ثروتمندترین شهر‌های جهان با خروج حدود ۳۰۰ سرمایه گذار خبر داد.
کد خبر : ۱۶۳۰۵۲

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از المیادین، وب سایت کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو در رتبه بندی ثروتمندترین شهر‌های جهان در سال ۲۰۲۴ که توسط شرکت Henley & Co انجام شد، ۱۷ پله سقوط کرده است.

بدین ترتیب تل آویو در رتبه بندی ثروتمندترین شهر‌های جهان به رتبه ۴۷ سقوط کرده است.

بر اساس این طبقه بندی، در حال حاضر ۱۰ میلیاردر در تل آویو، ۸۲ سرمایه دار که حداقل ۱۰۰ میلیون دلار دارند و ۲۴۳۰۰ میلیونر وجود دارد که در مجموع ۱۲ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

بر اساس گزارش گردآورندگان رتبه بندی، سال گذشته حدود ۳۰۰ سرمایه گذار با سرمایه نقدی ۱ میلیون دلاری یا بیشتر تل آویو را ترک کردند.

نویسندگان طبقه بندی نشان می‌دهند که ارزش شِکل در سال ۲۰۲۳ در برابر دلار ۵ درصد کاهش می‌یابد که منجر به کاهش ارزش دلاری دارایی‌های ثروتمندان می‌شود.

همچنین کاهش ۱۰ درصدی قیمت دلار در قیمت مسکن مشاهده شد.

رتبه بندی ثروتمندترین شهر‌های جهان هر ساله توسط Henley & Partners و با همکاری شرکت اطلاعاتی جهانی New World Wealth منتشر می‌شود.


شهری که رتبه اول را به خود اختصاص داد، نیویورک است که حدود ۳۴۹۵۰۰ میلیونر در آن زندگی می‌کنند و ۷۴۴ سرمایه دار حداقل ۶۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار دارند.

مجموع ثروت نیویورکی‌ها در سال جاری از مرز ۳ تریلیون دلار فراتر رفت که از کل ثروت اکثر کشور‌های بزرگ گروه ۲۰ بیشتر است.

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر