14 تير 1396 - 15:01

پککو به ازای هر سهم ۴۰ تومان سود تقسیم کرد

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ( پککو) امروز صبح با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد.
کد خبر : ۷۱۹۷۹
مجمع پککو

به گزارش خبرنگار ایبِنا، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (پککو) راس ساعت ۱۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۴ تیرماه ۱۳۹۶ در محل سالن آمفی تاتر مرکز مطالعات و بهره وری و منابع انسانی سازمان گسترش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شد.


در این جلسه ابتدا مهندس عبدالعظیم قنبریان مدیرعامل شرکت گزارشی را از عملکرد سال ۱۳۹۵ ارائه و سپس برنامه‌های آتی شرکت را در سال ۱۳۹۶ برای سهامداران تشریح کرد.


در این جلسه صورت‌های مالی و ترازنامه شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ مورد تصویب سهامداران قرار گرفت. همچنین هیئت‌رئیسه مجمع ضمن تصویب تقسیم ۴۰۰ریال سود نقدی به ازای هر سهم، مقرر کرد سود سهامداران حقیقی خرد که در بانک پارسیان حساب دارند ظرف ۴۸ ساعت به حساب آنها واریز و سود سهام دیگر سهامداران بر اساس جدول زمان‌بندی‌شده با مراجعه به شعب بانک پارسیان قابل پرداخت خواهد بود.


بر اساس این گزارش، روزنامه جمهوری اسلامی و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی این شرکت انتخاب شدند و همچنین یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره تعیین و مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان نیز به عنوان پاداش هیات مدیره در نظر گرفته شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر