به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، در این دوره که با حضور بیش از ۸۰ نفر از مدیران و در تهران برگزار شد، نکات کاربردی در مدیریت جلسات وجهت گیری های شغلی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
در ماژول جهت گیری های شغلی انواع جهت گیری ها شامل امنیت - ثبات، فنی - وظیفه ای، شایستگی عمومی مدیریتی، چالش های بزرگ، خدمت - وقف و ازخودگذشتگی برای چیزی، استقلال، خلاقیت کارآفرینانه و یکپارچگی سبک زندگی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
در ادامه این دوره مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت، تغییرات اعمال شده در بانکداری اجتماعی را تشریح کرد و به بیان توضیحاتی در خصوص گروه و گرایش های بانکداری اجتماعی پرداخت.
محمدحسین حسین زاده گفت: این مجموعه، قرض الحسنه، خرد و اجتماعی است و خدماتی شرعی، آسان و ارزان را با کارگروهی، همیاری اجتماعی و در بستری مدرن ارایه می دهد.
وی با اشاره به کانون های شکل گرفته در بانکداری اجتماعی اظهار داشت: یکی از این کانون ها، کانون ویژه شماره دار و سازمان حامی آن بانک قرض الحسنه رسالت است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت، کانون های سازمانی را نوع دیگری از این کانون ها برشمرد و گفت: سازمان حامی آنها نیز خود سازمانشان است.
حسین زاده با بیان اینکه انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی سازمان حامی کانون های همیاری اجتماعی و کار و زندگی است، افزود: کانون های صنفی که اتحادیه صنوف و یا بازار اعضا بعنوان سازمان حامی آنهاست از دیگر مدل های کانون های بانکداری اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت به شمار می رود.