توسط شرکت «علی بابا»؛

دستگاه فروش خودکار اتومبیل در راه است/خودروهای لوکس خریداری کنید

قرار است بزودی فروشگاه بزرگ اینترنتی «علی بابا»، دستگاه فروش خودکار اتومبیل‌های لوکس را در چین راه‌اندازی کند.
کد خبر : ۷۳۲۳۱
دستگاه فروش خودکار اتومبیل

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از راشاتودی، شرکت علی بابا، بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی جهان، قرار است بزودی در چین دستگاه فروش خودکاری را راه اندازی کند که این بار به جای خرید نوشیدنی و چیزهایی از این دست، کاربران قادر به خرید «خودروهای لوکس» باشند.  


رونمایی از نخستین مدل این دستگاه در سال آینده میلادی در چین کلید خواهد خورد. در حال حاضر مصرف کنندگان چینی بصورت آنلاین و از طریق گوشی های هوشمند خود قادر به خرید خودرو هستند.  


از ویژگی های این «دستگاه فروش خودکار اتومبیل» این است که بصورت یک سازه بزرگ شبیه به پارکینگ طراحی شده است و مشتریان می توانند بوسیله برنامه ای که بر روی گوشی هوشمند خود نصب می کنند به بررسی خودروها در طبقات مختلف بپردازند و بعد از خرید، خودرو در طبقه همکف تحویل آنها می شود.


بر همین اساس، خرید خودرو از این پس به سادگی خرید یک قوطی نوشابه خواهد بود و خرید خودرو فقط ظرف ۵ دقیقه انجام می گیرد.


همچنین آن دسته از افرادی که دارای کارت های بدهی با سقف اعتبار بالا هستند می تواند ۱۰ درصد قیمت خودرو را با این سامانه پرداخت و مابقی را بصورت اقساط بپردازند.   


بر همین اساس، شرکت علی بابا اعلام کرد، برای خرید یک خودروی ۲۲ هزار و ۲۰۰ دلاری، خریدار باید ۲ هزار و ۲۲۰ دلار آن را بصورت نقد و مابقی را در اقساط ماهانه کمتر از ۳۰۰ دلار پرداخت کند.


بر پایه این گزارش، چینی‌ها علاقه زیادی به خرید خودروهای لوکس از قبیل مازراتی، آلفا رومئو، فراری، بنتلیز، لامبورگینی و پورشه دارند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر