14 شهريور 1396 - 11:55

استقبال چشمگیر زائران امام رضا(ع) از پیشخوان‌های شهرنِت

رئیس سرپرستی منطقه یک بانک شهر از استقبال چشمگیر زائران بارگاه امام هشتم از پیشخوان‌های شهرنِت خبرداد.
کد خبر : ۷۴۵۱۵
بانک شهر

به گزارش ایبِنابه نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمدرضا صبوری با اعلام این خبر اظهار کرد: میزان استفاده زائران و مجاوران حرم مطهر از شهرنِت های بانک شهر در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته ٧٠ درصد افزایش داشته است.


رئیس سرپرستی منطقه یک بانک شهر با اشاره به وجود ٣٥ شهرنِت در این منطقه خاطرنشان کرد: از این میزان تعداد ۱۹شهرنت در شهر مشهد و  بقیه شهرنِت‌ها در سایر شهرهای استان (بجنورد سبزوار نیشابور بیرجند تربت حیدریه زاهدان کرمان جیرفت چابهار) به کارگیری شده اند و به‌زودی در شهرهای شیروان، رفسنجان و سیرجان پیشخوان جدید جهت خدمات رسانی نصب و راه اندازی می شود.


صبوری تصریح کرد: شهرنِت‌های بانک شهر سیستمی برای امکان استفاده سهل و آسان فناوری اطلاعات به منظور توزیع خدمات بانکی به صورت مستقیم به مشتری است.


رئیس سرپرستی منطقه یک بانک شهر عنوان کرد: در حال حاضر سه پیشخوان شهرنِت خیابان شیرازی و احمد آباد مشهد با دارا بودن امکان افتتاح حساب، صدور کارت، وصول چک و ارائه صورتحساب بانکی با مُهر خیس و سایر خدمات بانکی در تمامی ساعات شبانه روز توانسته اند نظر مشتریان بانکی را به خود به طور ویژه جلب کنند.


صبوری ادامه داد: در حال حاضر بانک شهر این امکان را برای زائران و مجاورانی که کارت عابربانک آنها مفقود شده است، به وجود آورده که در تمامی ساعات شبانه روز برای دریافت کارت جدید به پیشخوان های شهرنِت دارای دستگاه VTM مراجعه کنند.


وی افزود: بانک شهر همواره به دنبال افزایش خدمات الکترونیکی خود بوده است، زیرا مدیران ارشد بانک عقیده دارند که پاسخگویی به نیاز مشتریان باید مستمر باشد، به شکلی که شهروندان ضمن استفاده از خدمات بانکی در فعالیت های اجتماعی شرکت کنند.


صبوری با اشاره به خدمات بی نظیر الکترونیکی قابل ارائه در شهرنت های بانک شهر خاطرنشان کرد: امکان صدور صورت حساب های بانکی و گواهی تمکن مالی، ارائه خدمات صندوق امانات بانک شهر، امکان ارائه دستگاه های کارت خوان بانک شهر به صاحبان مشاغل توسط راهبران، صدور آنی کارت هدیه، دسترسی به خدمات اینترنی بانک شهر، انجام خدمات مبتنی بر کارت و امکان وصول چک های بانک شهر در هرساعت از شبانه روز از جمله مهم ترین خدماتی هستند که به مشتریان بانک شهر ارائه می شود.


وی با بیان این‌که خدمات الکترونیکی بانکی در توسعه فضای اقتصادی کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، گفت: بانک شهر تلاش کرده است تا با ارائه خدمات پیوسته به بازرگانان و فعالان اقتصادی آنها را در انجام امورشان یاری دهد؛ اتصال به شبکه و استفاده از ابزارشبکه الکترونیکی و همچنین دریافت مشاوره های اقتصادی به آنها کمک می کند تا از مزایای به روز بودن، ارتباط نزدیک تر با مشتریان، رشد و توسعه محلی و جهانی بازارهای خود بهره مند شوند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر