05 آبان 1396 - 16:31
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات//

پاسخ بانک مرکزی به مشکلات صنعت گران

عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران از پاسخ بانک مرکزی به مشکلات صنعت گران خبر داد.
کد خبر : ۷۶۷۳۱
امیر حسین کاوه

امیرحسین کاوه عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران در بازدید  از غرفه ایبِنا درباره مشکلات صنعتگران با بانک ها ، اظهار داشت: بیانیه ۲۶ بندی در این خصوص حدود دو ماه پیش برای بانک مرکزی فرستاده شد و بانک مرکزی نیز به این بیانیه جواب داد.
وی ادامه داد: برخی مشکلات بین صنعتگران و بانک‌ها با اطلاع‌رسانی توسط رسانه‌ها قابل حل است که ایبِنا به عنوان رسانه مرجع شبکه  بانکی می‌تواند در این زمینه بسیار پررنگ عمل کند.


به گزارش ایبِنا،بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از صبح امروز  جمعه پنجم آبان ماه در  ­مصلی امام خمینی آغاز به کار کرد و ­تا ۱۲ آبان همه روزه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه دایر خواهد بود.



 آیین رسمی گشایش این نمایشگاه نیز شنبه ششم آباده با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار خواهد شد.


در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات و خبرگزاری ها­، ­نمایندگان ۹۴۰ رسانه در قالب ۶۰۰ غرفه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند. ­


در نمایشگاه امسال نشریات استانی و محلی در کنار مؤسسات بزرگ مطبوعاتی، روزنامه‌ها و ­پایگاه‌های خبری به ارائه محصولات رسانه‌ای خود می‌پردازند و در ۷ روز برگزاری نمایشگاه سعی می‌کنند با مخاطبان خود تعامل بیشتری برقرار کنند.


در بخش بین الملل نمایشگاه، روزنامه نگارانی از ۴ قاره به نمایشگاه آمده اند ­و در نشست‌های تخصصی که موضوع اصلی آن «تعامل رسانه ای» ­­است شرکت می‌کنند. ­





ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر