30 آبان 1396 - 14:09
مدیرعامل بانک صنعت و معدن:

بانک صنعت و معدن در کنار واحدهای تولیدی خسارت دیده کرمانشاه

برای جبران خسارت های وارده به واحد های مسکونی، صنعتی و سازمان های مهم مناطق زلزله زده، جمعی از مدیران عامل بانک ها و معاونین استانداری کرمانشاه در محل این استانداری تشکیل جلسه دادند.
کد خبر : ۷۷۹۶۰
بانک صنعت و معدن

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، در این جلسه قرار است اقدامات لازم در خصوص پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان انجام شود و در اسرع وقت بانک های کشور مصوبات دولت در خصوص اعطای تسهیلات به زلزله زدگان را اجرایی کنند.


علی اشرف افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن در این جلسه گفت: ضمن تسلیت به زلزله زدگان استان کرمانشاه و خدا قوت به مدیران استان و تشکر وی‌ژه از ملت شریف ایران در همراهی و کمک به مردم کرمانشاه، اهمیت موضوع به قدری بالاست که رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری هم حضور داشتند.


وی افزود: سیستم بانکی، خود را در این حادثه دردناک و غم انگیز همراه مردم می داند و با تمام توان در کنار مردم استان خواهد بود. افخمی بیان داشت: متاثر کننده است که هموطنان عزیز، عزیزان خود را از دست داده و درکنار آن خانه و کاشانه آنها نیز ویران شده است. بانک صنعت ومعدن در کنار تولید کنندگان خسارت دیده خواهد بود و واحدهای تولیدی را که دچار خسارت شده اند مورد حمایت قرار خواهد داد تا زیرساخت صنعتی استان مجددا فعال شود.


در جلسه یاد شده مدیران عامل بانک های صنعت و معدن، سپه، ملی و صادرات و برخی از اعضای هیات مدیره بانک های کشور و معاونین عمرانی و اقتصادی استانداری کرمانشاه و مدیران بنیاد مسکن و برخی از مدیران استانی حضور دارند.


گفتنی است، با دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی ۷ بانک و میزان سهمیه هریک از آنها برای پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان تعیین شده و کار پرداخت آنها از امروز آغاز شده است. این وزارت، مصوبات هیات وزیران در ارتباط با زلزله کرمانشاه را به بانک ها ابلاغ کرده و روند اجرای آن را پیگیری می کند. در ضمن خاطر نشان می سازد کارکنان بانک صنعت و معدن همراه با سایر هموطنان در کمک به مردم زلزله زده به صورت نقدی و غیرنقدی حضور فعالی داشتند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر