05 آذر 1396 - 09:17

اطلاعیه بانک ملت درباره بازنشر نامه مجعول منتسب به گروه مالی ملت

به دنبال انتشار مجدد نامه ای جعلی و منتسب به گروه مالی ملت در خصوص تعدادی از بانک ها و موسسات اعتباری کشور، روابط عمومی بانک ملت اطلاعیه ای منتشر کرد.
کد خبر : ۷۸۱۶۵
بانک ملت

به گزارش ایبِنا، ‌ با توجه به بازنشر نامه ای جعلی و منتسب به گروه مالی ملت، به منظور تنویر افکار عمومی موارد ذیل را به اطلاع عموم می رساند:


نامه مجعول مذکور پیش از این، در اواخر خرداد ماه سال جاری و با هدف تخریب اعتماد عمومی نسبت به نظام بانکی کشور توسط تعداد معدودی از رسانه های نامعتبر و فضای مجازی منتشر شده بود که در همان زمان، جعلی بودن نامه و تصویر منتشره در فضای مجازی از سوی گروه مالی ملت و مدیران ارشد بانک ملت به صورت رسمی اعلام شد. همان گونه که پیش از این نیز تاکید شد، مراوده این بانک و شرکت های تابعه گروه مالی ملت با بانک ها و موسسات مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از جمله بانک ها و موسسات نامبرده شده در نامه جعلی مذکور، مانند گذشته استمرار دارد و هیچگونه تغییر رویه ای در این زمینه اعمال نشده است.


مزید اطلاع هموطنان عزیز، در سایه تدابیر وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی ج. ا.ا، شبکه بانکی کشور علیرغم هجمه های وارده و بعضا ناجوانمردانه، در حال حاضر در وضعیتی با ثبات و در مسیر خدمت رسانی به کشور می باشد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر