افول ارزهای رمزنگار، بورس ها را به هرج و مرج می کشاند

بانک ولزفارگو آمریکا اعلام کرد، بی رونق شدن بازار ارزهای رمزنگار منجر به ایجاد هرج و مرج در بازار بورس می شود.
کد خبر : ۷۹۶۰۷
بیت کوین

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از سی ان بی سی، واحد بورس و اوراق بانک ولز فارگو آمریکا اعلام کرد، اگر رونق ارزهای رمزنگار افول پیدا کند، سهام بورس‌ها به سادگی به هرج و مرج کشیده می شوند.


این بانک بزرگ‌ آمریکایی که در میان ۵ بانک برتر ایالات متحده هم قرار دارد، هشدارد داد که انجام هر گونه فعالیت غیر معمول در بازار ارز رمزنگار می تواند منجر به ایجاد یکی از بزرگ ترین حباب ها شکل گرفته شده در تاریخ بازارهای مالی جهان شود.


در همین حال «کریستوفر هاروی» رییس بخش استراتژی سهام در ولزفارگو گفت: یاوه گویی های قابل توجهی در بازارهای ارز رمزنگار وجود دارد و فکر می کنیم که اگر این یاوه گویی ها به بیرون درز پیدا کند، آنگاه قیمت بیت کوین سر به فلک می کشد.  


کارشناسان به سرمایه گذاران بیت کوینی هشدار می‌دهند که در این حوزه آگاه تر عمل کنند. در حال حاضر بیت کوین از بیشترین رکورد قیمتی خود که ۲۰ هزار دلار در هر واحد بود، ۲۵ درصد ارزش خود را از دست داده است؛ ضمن اینکه برخی از کارشناسان بیت کوین که پیش از این رقم ۴۰ هزار دلار را برای آن تا سال ۲۰۱۹ میلادی پیش بینی کرده بودند در تازه ترین به روز رسانی خود اعلام کردند که برآورد می شود قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۸ میلادی به ۸ هزار دلار در هر واحد کاهش پیدا کند.


بر همین اساس، کارشناسان ولزفارگو نگرانی خود را در مورد فروپاشی بازار ارز رمزنگار و تاثیر آن بر روی بازار سهام اعلام کرده اند. همچنین این کارشناسان در مورد روند بورس های جهان که در سال جاری میلادی بهترین عملکرد خود را از سال ۲۰۱۳ میلادی به بعد را به نمایش گذاشتند، گفتند: انتظار از رشد شاخص بورس ها برای سال آینده میلادی باید کمتر باشد و رشد شاخص بورس در نیمه اول سال بهتر از نیمه دوم سال خواهد بود.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر